رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در این استان تزریق شده است.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 16 November 2021

تزریق واکسن کرونا در کرمانشاه از مرز ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دُز گذشت

به گزارش تابناک کرمانشاه، محمودرضا مرادی با اشاره به آخرین آمار واکسیناسیون علیه ویروس کرونا اظهار کرد: تاکنون ۲ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۲۸۵ دُز واکسن کرونا در استان کرمانشاه تزریق شده است.

وی افزود: از این تعداد یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۷۸۷ دُز واکسن کرونا در مرحله نخست، ۹۷۷ هزار و ۶۷۷ دُز در مرحله دوم و ۱۳ هزار و ۸۲۱ دُز در مرحله سوم به جامعه هدف بالای ۱۲ سال در استان کرمانشاه تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: ۸۱.۶ درصد از افرادی بالای ۱۲ سال در این استان دُز نخست واکسن کرونا و ۶۰.۹ درصد از این افراد دُز دوم واکسن را دریافت کردند.

مرادی گفت: ۹۱.۹ درصد از گروه سنی ۶۵ تا ۷۰ ساله دُز نخست، ۸۵.۴ درصد از افراد گروه سنی ۷۵ تا ۸۰ ساله دُز دوم واکسن کرونا، ۸۷.۱ درصد از نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله دُز نخست و ۵۲.۱ درصد از آن‌ها دُز دوم واکسن را دریافت کرده که بیانگر استقبال مناسب والدین و نوجوانان از واکسیناسیون است.

وی افزود: در میان جمعیت هدف استان کرمانشاه شهرستان سرپل ذهاب با ۹۳ درصد، در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال شهرستان گیلانغرب با ۹۸ درصد دُز نخست و در رده سنی بالای ۱۸ سال شهرستان سرپل ذهاب با ۹۳.۷ درصد بالاترین آمار واکسیناسیون را داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار