منصور بیک‌وردی درباره درخواست باشگاه پیکان برای برگزاری دیدار با فجرسپاسی در ورزشگاه انقلاب کرج، اظهار داشت: برای برگزاری این بازی در ورزشگاه انقلاب کرج شرایط خاصی وجود دارد. ابتدا باید هیات فوتبال تهران با این موضوع موافقت کند. بحث دوم موافقت سازمان لیگ است و در مرحله سوم اگر این موافقت‌ها جلب شود، باید بین مسئولان استان البرز و باشگاه پیکان هم در توافق صورت بگیرد. اگر همه این توافقات حاصل شود، دیدار پیکان و فجرسپاسی را هم در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۰۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ 16 November 2021

به گزارش «تابناک البرز» بیک‌وردی درخصوص گلایه‌های باشگاه ذوب آهن از وضعیت ورزشگاه انقلاب کرج پس از دیدار با پیکان عنوان کرد: استادیوم انقلاب یکی از بهترین و مجهز‌ترین ورزشگاه‌های کشورمان است که حتی کارلوس کی‌روش با آن همه سخت‌گیری، همیشه دنبال این بود مسابقات دوستانه تیم ملی  پس از ورزشگاه آزادی در کرج انجام شود. رختکن و امکانات این مجموعه تجهیز شده و ایرادی وجود ندارد. 

رئیس هیات فوتبال استان البرز اضافه کرد: پیش از بازی پیکان و ذوب آهن روی زمین کاور کشیدیم اما از ساعت ۱۲ ظهر که کاورها جمع‌آوری شد، با توجه به بارش شدید باران شرایط زمین تغییر کرد که این موضوع هم طبیعی است و در هر استان و ورزشگاهی امکان دارد چنین اتفاقی بیفتد. البته برگزار کننده بازی‌ها هستیم و طبق توافقی که باشگاه پیکان با اداره کل ورزش و جوانان البرز داشته است، این باشگاه توضیحات خود را هم ارائه داد.

بیک‌وردی درباره اینکه آیا وضعیت ورزشگاه انقلاب کرج نسبت به روز برگزاری دیدار پیکان و ذوب آهن بهتر شده است و همچنین عکس‌هایی که باشگاه اصفهانی از شرایط این ورزشگاه منتشر کرده است، پاسخ داد: نمی دانم باشگاه ذوب آهن عکس‌ها را از کجا آورده اما برای اطمینان از مناسب بودن وضعیت ورزشگاه انقلاب کرج بهتر است با مسئولان تیم بانوان سپاهان هم که شنبه و حدود ۱۶ ساعت پس از دیدار پیکان و ذوب آهن در این مجموعه بازی کردند هم صحبت کنید. روز گذشته هم تیم شهدای رزکان در ورزشگاه انقلاب از ایران‌جوان بوشهر میزبانی کرد اما ندیدیم چنین حرف‌هایی مطرح شود. برخی دنبال مسائلی می‌گردند که عملکرد خود را توجیه کنند اما ورزشگاه انقلاب یکی از بهترین استادیوم‌های ایران است و به همین دلیل خیلی از تیم‌ها درخواست کرده‌اند بازی‌های خود را در آن برگزار کنند.

وی درمورد اینکه ظاهرا یکی از دلایل تیم‌های تهرانی برای برگزاری مسابقات‌شان در کرج کمتر بودن هزینه‌های اجاره ورزشگاه انقلاب نسبت به ورزشگاه‌های پایتخت است و اینکه ظاهرا مبلغ اجاره ورزشگاه برای هر بازی حدود ۶۰ میلیون تومان است، گفت: تیم‌های هوادار و پیکان با اداره کل ورزش و جوانان البرز قرارداد بسته‌اند و اجاره ورزشگاه حدود همین مبلغ است. البته قرار شده از این به بعد خود هیات فوتبال البرز این قرارداد را امضاء کند و قطعا با این مبالغ قرارداد نمی‌بندیم. اگر دوستان پیشنهاد ما را بپذیرند، در خدمت هستیم زیرا با این مبلغ شرایط برگزاری مسابقه را نداریم و باید در اعداد و ارقام تجدیدنظر کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار