مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام:
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از برگزاری فم‌تور فعالان گردشگری کشور عراق در تاریخ ۲۳ تا ۲۵ آذرماه به مدت سه روز در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰ 13 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام بیان داشت: با هدف کمک به توسعه، ایجاد و حفظ اشتغال در زمینه گردشگری داخلی فم‌تور فعالان گردشگری کشور عراق در تاریخ ۲۳ تا ۲۵ آذرماه به مدت سه روز در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: شناسایی و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان ایلام، استفاده از ظرفیت بازار کشور هدف (کشور عراق) برای توسعه گردشگری استان مخصوصاً گردشگری سلامت و میزان شناخت و حجم تقاضا در بازار هدف از دیگر اهداف برگزاری این فم تور می‌توان برشمرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: هدف اصلی از برگزاری این فم تور آشناسازی برای فعالان گردشگری کشور عراق به‌عنوان کشور بازار هدف استان ایلام، توزیع سفر ایمن و هوشمند در دوران پساکرونا، معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان به منظور مدیریت سفر و تحریک تقاضا و ایجاد اعتمادسازی است.

وی ادامه داد: حضور گردشگران در استان علاوه بر معرفی جاذبه‌های تاریخی و صنایع‌دستی سودآوری را نیز برای بخش خصوص به همراه دارد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار