مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: به دلیل تداوم آلودگی هوای استان تا یکشنبه آینده شهروندان از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.
کد خبر: ۱۰۱۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ 13 December 2021

به گزارش «تابناک البرز» محمدرضا فلاح نژاد گفت: تحلیل آخرین الگو‌های پیش یابی اداره کل هواشناسی استان حاکی از تداوم پایداری جو و پتانسیل افزایش آلاینده‌ها در هفته جاری در منطقه البرز مرکزی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز افزود: با توجه به وارونگی دمایی در سطوح پائینی جو و نرخ تولید در کانون‌های انتشار ثابت و متحرک، روند افزایش آلاینده‌ها را تا اوایل هفته آینده خواهیم داشت.

او با اشاره به این که کیفیت هوا در بعضی ساعات در سطح ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار دارد، گفت: بر این اساس تداوم و تشدید پایداری و پتانسیل افزایش آلاینده‌ها از فردا ۲۳ آذرماه آغاز شده و تا روز یکشنبه ۲۸ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

فلاح نژاد افزود: بیشترین مخاطره و تاثیر کاهش کیفیت هوا و تجمع آلاینده‌ها در شهر‌های کرج، فردیس، اشتهارد، نظرآباد و هشتگرد است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود از انجام هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا شده پرهیز و از حضور در فضا‌های باز و همچنین تردد‌های غیرضروری در سطح شهر‌های یاد شده بویژه افراد آسیب پذیر شامل؛ کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار