فرماندار ساوجبلاغ گفت: بحث پروژه فاضلاب و تصفیه‌خانه شهر هشتگرد به زودی مورد پیگیری مجدد قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱ 21 December 2021

به گزارش «تابناک البرز» مهدی مهرور در جلسه بررسی و رفع مشکلات مرتبط با آب و فاضلاب شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: در حوزه آب و فاضلاب در سطح این شهرستان مشکلاتی از قبیل احداث مخزن ذخیره آب، اصلاح و بازسازی شبکه در شهرها و روستاها، تصفیه خانه شهر هشتگرد، افزایش حق‌آبه از سد طالقان، تخصیص پساب تصفیه خانه شهر جدید جهت آبیاری فضای سبز، ترکیدگی‌ها و نشتی‌های سطح شهرها و روستاها و قطع انشعابات غیر مجاز وجود دارد که بایستی با همکاری آبفای استان البرز پیگیری و حل شوند.

وی افزود: بواسطه این موضوع جهت بررسی و حل مشکلات شهرها و روستاها، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل آبفای استان البرز و امور آب تشکیل گردید و مسائل و مشکلات مطرح شد.

فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: در این جلسه مدیرعامل آبفای استان این نوید را داد که با پیگیری و تلاش‌های مدیریت آبفا، مشکلات در اسرع وقت حل شود و شاهد کمترین مشکلات در تأمین آب شهرستان ساوجبلاغ باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در هماهنگی‌هایی که در این جلسه با مدیران آبفا صورت پذیرفت، با شناسایی و احصای مناطقی از شهرها که بیشترین حوادث و شکستگی‌ها در آن اتفاق می‌افتد، عملیات تفکیک زون‌ها انجام خواهد پذیرفت و فشار آب از شبکه برداشته می‌شود و از این به بعد شاهد این اتفاقات ناگوار در این بخش نخواهیم بود.

مهرور متذکر شد: به زودی مشکل مخزن ۲ هزار مترمکعبی شهر گلسار حل شده و به بهره‌برداری خواهد سید و همچنین یک چاه جدید در شهر کوهسار وارد شبکه شده و بحث فاضلاب و تصفیه‌خانه شهر هشتگرد مورد پیگیری مجدد قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار