مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: به محض توافق هیئت امنای مسجد امام زین‌العابدین (ع) با شهرداری، مشکلات شهروندان عزیز در بلوار شهیدان برقعی به پایان خواهد رسید.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵ 21 December 2021

به گزارش تابناک قم، علیرضا اقبالیان در پاسخ به ادعای هیأت امنای مسجد امام زین العابدین (ع) درباره عدم همکاری و اقدام شهرداری، تاکید کرد: در ۳ ماه گذشته چندین جلسه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و هیئت امنا مسجد برگزار شده و پیشنهادات مختلف شهرداری بر اساس طرح تفصیلی به هیئت امنای مسجد ارائه شده ولی هنوز هیچکدام از پیشنهادات مورد موافقت قرار نگرفته است.

وی تلاش مجموعه شهرداری و اهتمام ویژه در حل مشکل تملک و واگذاری معوض در قبال الحاقات مسجد را یادآور شد و ادامه داد: در صورت توافق هیئت امنای مسجد امام زین‌العابدین علیه‌السلام، شهرداری قم در اسرع وقت و حتی از صبح ۳۰ آذرماه سال‌جاری نسبت به تکمیل این پروژه اقدام خواهد کرد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به خسارت و ضرر مردم و مجموعه مدیریت شهری از طولانی شدن پروژه‌های عمرانی، ادامه داد: در مسیر اجرای همین پروژه شاهد همکاری و تعامل سازنده شهرداری قم با هیئت امنای مسجد گذر سفیدآب بودیم که با انجام توافق در اسرع وقت زمین معوضی به مسجد واگذار شد و هم‌اکنون ساخت مسجد جدید در آن مکان در حال انجام است.

اقبالیان یادآور شد: شهرداری همیشه در کنار مردم بوده و طراحی و اجرای پروژه‌ها شهری با هدف رفع یا کاهش مشکلات مردم و افزایش آسایش شهروندان انجام گرفته است و در این پروژه نیز مجموعه مدیریت شهری با جدیت به دنبال بهره‌برداری کامل از آن و آسایش ساکنین است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار