کد خبر: ۱۰۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱ 27 September 2015

رئیس کل دادگستری استان البرز بر توسعه خدمات قضایی در استان البرز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد فاضلیان بعد از ظهر امروز در دیدار با سیدحمید طهایی استاندار البرز گفت: رفع کمبودها در حوزه قضا در استان البرز و ارتقای خدمات به مردم در این زمینه یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات دستگاه قضا در این استان کمبود فضاهاست که در تلاش هستیم تا پایان سال 40 درصد از این کمبودها برطرف شود.

این مسئول با اشاره به اقدامات انجام شده در مدت کوتاه انتصاب خود اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال از 60 درصد کمبود فضاهای اداری حداقل 40 درصد آن را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه امنیت لازمه توسعه و پیشرفت است و بدون آن توسعه بی‌معنی است، تصریح کرد: از مهمترین اقدامات نیز ایجاد امنیت است که به صورت ویژه در دستور کار است.

فاضلیان بر تقویت دستگاه قضایی در این استان تأکید کرد و گفت: تقویت این دستگاه به نفع همه دستگاه‌هاست.

وی در ادامه به سفر رئیس جمهور به این استان اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم با سفری که قرار است رئیس جمهور به استان البرز داشته باشد بخشی از کمبودها در این حوزه مرتفع شود.

حمید طهایی نیز با اشاره به اینکه استان البرز با وجود رشد بالای جمعیت البرز از کمبود بودجه رنج می‌برد از پیگیری در این زمینه و دستور ویژه معاون رئیس جمهور برای تخصیص اعتبارات ویژه به استان در بودجه سال آتی خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار