مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از استقرار ۴٠٠ ناوگان سبک و سنگین در راه‌های استان کرمانشاه در راستای خدمت رسانی به مردم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 29 December 2021

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: حدود ۴٠٠ ناوگان سبک و سنگین در راه‌های استان کرمانشاه مستقر و آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: بیش از ٥٠٠ نیرو همراه با پشتیبانی در نقاط برفگیر از قبیل گردنه‌ها و در ۴۴ راهدارخانه ثابت و سیار استان به صورت موقت و دائم مستقر هستند  و ۴۴ هزار تن شن و نمک در تمامی راهدارخانه‌ها ذخیره شده است و نیرو‌های راهداری آماده ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در صورت بروز حوادث جاده‌ای از قبیل رانش و ریزش کوه و احتمال بارندگی که در فصل زمستان بیشتر رخ می‌دهد، نیرو‌های راهداری، جاده‌ها را بازگشایی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: راهدارخانه‌ها به منظور رفع انسداد جاده‌ای و مسیری برای اقداماتی از قبیل استقرار موقت در راه ماندگان تجهیز شدند.

کرمی بیان کرد: در حال حاضر تنها مشکل پیش رو کمبود اعتبارات است که بیش از ١٥ میلیارد بدهی ماشین آلاتی است که دچار فرسودگی شده و نیازمند تعمیرات هستند.

وی ادامه داد: در طول تابستان کلیه اقدامات در رابطه با بازسازی جاده‌ای از نظر روکش آسفالت و لکه گیری به صورت امانی و پیمانی، تابلوها، علائم، خط کشی ها، جدا کننده، سیستم‌های روشنایی و همچنین در محور‌ها ایمن کردن دهانه پرتگاه‌ها با نصب جداکننده‌های فلزی و نیوجرسی برای فصل زمستان و بارش نزولات آسمانی جاده‌ها آماده سازی شده است و در صورت خراب شدن و بروز حوادث، نواقص جاده‌ای برطرف می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه تاکید کرد: مردم می‌توانند در کل کشور و استان کرمانشاه با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند و برای مشخص کردن مبدأ و مسیر اطلاعات لازم را کسب نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار