مدیرکل زندان‌های بوشهر خبر داد
مدیرکل زندان‌های بوشهر از راه‌اندازی کارگاه تولید لامپ‌های LED در زندان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 28 September 2015
تابناک بوشهر: حمیدرضا حیدری در نشست تخصصی مدیران و مسئولین اداره کل زندان‌های استان بوشهر با مدیران و مسئولان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اظهار داشت: در شش‌ماهه اول سال جاری قریب به 500 نفر آموزش‌های مهارتی را در زندان‌های استان بوشهر فراگرفته‌اند.                                                                                          

وی هماهنگی دو دستگاه را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری دانست و افزود:حرفه‌آموزی باعث از بین رفتن بسیاری از آسیب‌های خاص زندان و موجب ایجاد آرامش در زندان‌ها می‌شود.                                          

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر بیان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تأثیر زیادی در توانمندسازی مددجویان و آینده شغلی آن‌ها خواهد داشت.                       

حیدری گفت: آموزش‌های مهارتی در زندان‌ها باید در حوزه‌های کشاورزی، دام‌پروری و شیلات گسترش یابد تا تأثیر مضاعفی در اشتغال مددجویان با توجه به زیرساخت‌های موجود داشته باشند.                                            
مدیرکل زندان‌های بوشهر از راه‌اندازی کارگاه تولید لامپ‌های LED در زندان بوشهر خبر داد و گفت: با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آموزش‌های منطبق با زیرساخت‌های موجود در زندان‌ها برنامه‌ریزی شود تا در راستای توانمندسازی و اشتغال مددجویان گامی اساسی برداشته شود.                                                            
در این نشست مسئولین زندان‌های استان بوشهر و روسای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی در زندان‌های استان پرداخته و حرفه‌های آموزشی موردنیاز مددجویان را موردبررسی قراردادند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار