معاون استاندار: ستادهای انتخاباتی در سطح شهرستان‎ها فعال است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برای برگزاری انتخاباتی پرشور دراستان بوشهر فراهم شدن بسترهای لازم رسالت و وظیفه همگانی است./اید با آسیب شناسی دقیق ضمن حذف موانع غیر قانونی بستر را برای مشارکت با نشاط مردم در انتخابات فراهم شود.
کد خبر: ۱۰۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 28 September 2015
تابناک بوشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برای برگزاری انتخاباتی پرشور دراستان بوشهر فراهم شدن بسترهای لازم  رسالت  و وظیفه همگانی است.
 
به گزارش تابناک بوشهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح الله حقیقی در نشست با فرمانداران و بخشداران استان بوشهر با تسلیت از حادثه ناگوار برای زائران خانه خدا اظهار داشت: ستاد انتخابات استان بوشهر با کمیته‎های مربوطه با دستور وزارت کشور تشکیل شد و تاکنون 13 جلسه ستاد انتخابات با 46 مصوبه در این استان برگزار شده است.
 
وی تصریح کرد: ستادهای انتخاباتی استان بوشهر در سطح شهرستان‎ها نیز با تشکیل 32 جلسه و 54 مصوبه فعال و در حال انجام اقدامات در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان هستند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرعنوان کرد: اجرای قانون درتمامی مراحل انتخابات وظیفه همگانی است که در آن حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان در عمل رعایت شود
 
حقیقی رفع موانع غیرقانونی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: باید با آسیب شناسی دقیق ضمن حذف موانع غیر قانونی بستر را برای مشارکت با نشاط مردم در انتخابات فراهم شود.
 
وی افزود: ایجاد بسترهای لازم برای انتخابات با نشاط و پرشور وظیفه همگانی است وهمه درایجاد چنین شرائطی نقش مهمی دارند.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با برنامه‎ریزی‎های انجام شده برای 10 مرحله انتخابات و استفاده از ظرفیت‎های گران‎بهای نخبگان، احزاب، گروه‎ها و رسانه‎ها با استفاده از توان دست اندرکاران انتخابات تلاش می‎شود این انتخابات در تراز این استان در 7 اسفند برگزار شود.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار