کد خبر: ۱۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵ 04 March 2015
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از مشخص شدن میزان اعتبار سال آینده هفت طرح بزرگ عمران شهری در این کلانشهر خبرداد.
داوود وحیدی اظهار داشت: در جریان بررسی بودجه عمرانی سال آینده شهرداری کرج ، برای آسفالت معابر این کلانشهر 900 میلیارد ریال اعتبار تعیین شد.
به گزارش ایرنا وی ادامه داد: برای احداث بزرگراه شمال به جنوب کلانشهر کرج که پیش بینی می شود در سال 95 به بهرداری برسد 420 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از تقاطع غیرهمسطح حصارک به عنوان یکی از بزرگترین طرح های عمران این کلانشهر نام برد که طبق پیش بینی در سال 95 مورد بهره برداری می رسد و در سال 94 اعتبار250 میلیارد ریالی برای آن در نظر گرفته شده است.
وحیدی بیان داشت: تقاطع های غیر همسطح شهید آجرلو و میانجاده دو طرح دیگری هستند که اعتبار ساخت آن ها در سال آینده 250 میلیارد ریال است.
سخنگوی شورای اسلامی شهرکرج گفت : همچنین در نشست بررسی بودجه سال آینده این کلانشهر هزینه پیاده روسازی ، جدولگذاری و جمع آوری آبهای سطحی در مناطق دوازدهگانه کرج 570 میلیارد ریال تعیین شد.
وی با اشاره به اینکه برای احداث طرح های بزرگ عمرانی از جمله تقاطع بزرگ حصارک و دیگر طرح ها به تملک اراضی نیاز است ، افزود: براین اساس چهارهزارو 60 میلیارد ریال برای این بخش پیش بینی شده است.
وحیدی یادآور شد: برای تملک املاک در محدوده خیابان شهید مطهری، خیابان حضرت ولی عصر (عج ) مهرشهر، خیابان شهدای اقتدار در فردیس و پل حامی خیابان تهران اعتبار ویژه دیده شده است.
عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: برای دیگر طرح ها و پرژه های عمرانی شهرکرج اعتباراتی پیش بینی شده که به زودی اعلام می شود.
وی با بیان اینکه شورای شهر کرج در روزهای پایانی سال جاری نشست های فشرده در کمیسیون تلفیق برای تعیین اعتبارات طرح ها و برنامه ها برگزار می کند، گفت: این نشست ها همه روزه از ساعت هشت صبح تا 21 ادامه دارد.
شورای اسلامی شهر کرج 21 عضو دارد ، این کلانشهر با جمعیتی حدود یک میلیون و 800 هزار نفر، دارای 12 منطقه شهری است.
به علت محدودیت منابع اعتباری دولت، شورا و شهرداری کرج ، اجرا و تکمیل تعدادی از طرح های بزرگ ملی مانند تکمیل خط دو قطار شهری، تقاطع غیر همسطح حصارک، بزرگراه شمال به جنوب و بزرگراه های شمال و جنوب این کلانشهر را متقبل شده اند.
بزرگراه های شمال و جنوب کرج در ادامه بزرگراه شهید همت ساخته می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار