وضعیت سیاسی در حوزه انتصابات در کهگیلویه و بویراحمد ، به شدت حاشیه ساز شده است . از طرفی مدعیان پیروزی در انتخابات به شدت معترض عدم سرعت مناسب در تغییرات هستند و از طرف دیگر معرفی گزینه های ضعیف که برخی حتی انتصاب و کار خود را هم آغاز کرده اند وضعیت را پیچیده تر کرده است !
کد خبر: ۱۰۲۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ 28 January 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، وضعیت سیاسی در حوزه انتصابات در کهگیلویه و بویراحمد ، به شدت حاشیه ساز شده است . از طرفی مدعیان پیروزی درا نتخابات به شدت معترض عدم سرعت مناسب در تغییرات هستند و از طرف دیگر معرفی گزینه های ضعیف که برخی حتی انتصاب و کار خود را هم آغاز کرده اند وضعیت را پیچیده تر کرده است !
اخیرا بحث انتصاب دو فرماندار در فضای سیاسی ، رسانه و مجازی استان به شدت مطرح شده اند و البته حواشی زیادی را هم به همراه خود وارد این فضاها کرده اند .
دو انتصاب پر حاشیه !
حاشیه اول فرماندار لنده
طی چند روز گذشته اعلام شد که فرماندار جدید لنده منصوب شده است . فرماندار جوانی که بدون تجربه مدیریتی توانسته مسئولین استان و کشور را مجاب به انتخاب خود کند !
جلال دانش در حالی به عنوان فرماندار لنده منصوب شده است که در فضای مجازی وی را یکی از نیروهای تغییر مسیر داده بین دو نماینده سابق و فعلی کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی معرفی می کنند !
دانش با دو نوع واکنش موافق و مخالف مواجه است . موافقان وی را جوان انقلابی و شایسته فرمانداری معرفی می کنند اما مخالفان وی را فردی بی تجربه و سوء استفاده کننده از فضای سیاسی حاکم می دانند که البته هر کدام از طرف های موافق و مخالف برای خود دلایلی را مطرح می کنند !
هر چند اکثر انتصابات این روزهای استان حاشیه ساز است اما انتخاب دانش به عنوان فرماندار لنده یکی از پر حاشیه ترین انتصابات استان بوده است .
دو انتصاب پر حاشیه !
حاشیه دوم فرماندار دنا !
از روز گذشته خبر تغییر فرماندار دنا در فضای مجازی و به صورت غیر رسمی در رسانه ها منتشر شده است . بر اساس اعلام برخی رسانه های محلی به تبع اخبار فضای مجازی ، عبدالحمید پناهی که اتفاقا از مقبولیت بسیار بالایی هم در میان دنانشینان برخوردار است جای خود را به درخشان زاده می دهد.
گفته می شود کورش درخشان‌زاده از طرف استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان فرماندار شهرستان دنا معرفی شده است و به زودی طی مراسم رسمی به این سمت منصوب می شود . بخشدار مارگون به مدت هفت سال، مدیرکل حوزه استاندار، معاون دفتر بازرسی استانداری از جمله سوابق درخشان‌زاده است. همچنین از سوابق علمی وی کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی بوده است.
حاشیه این انتصاب احتمالی از زمانی آغاز شد که مردم سیسخت مرکز شهرستان دنا در فضای مجازی واکنش منفی به این تغییر نشان داده اند و در برخی گروه ها متنی در حمایت از فرماندار فعلی منتشر کرده اند .
این بخشی از متنی است که مردم سیسخت در فضای مجازی در حمایت از پناهی منتشر کرده اند "حمایت حداکثری از فرماندار محترم شهرستان دنا جناب دکتر پناهی
همشهریان و هم شهرستانیهای شهرستان دنا
خبرهای واصله حاکی از آن است که روز یک شنبه تودیع فرماندار محترم و مردمی جناب دکتر پناهی هست.
الحق و الانصاف جناب دکتر پناهی از زمان انتصاب تاکنون باجون دل همراه و هم یار مردم بودند و از هیچ تلاشی فرو گذار نبودند و همه را بایک چشم نگاه میکرد فارغ از هر فکر و خط مش سیاسی
ما تحت هیچ شرایطی مخالف فرماندار جدید جناب دکتر درخشان زاده نیستیم
ولی باتوجه به اینکه جناب دکتر پناهی دوماه دیگر به بازنشستگی نائل میشوند انتظار مردم از استاندار محترم و نماینده شریف مردم در مجلس این است که به احترام مردم و به خواسته مردم مبنی براینکه به جناب دکتر پناهی این فرصت دوماهه را بدهند تا به بازنشستگی نائل شوند.
مسوولین محترم اگر واقعا خدمت به مردم مد نظر شماست،بزرگترین خدمت این است که اجازه دهند جناب دکتر پناهی این دوماه دیگر در مسند فرمانداری دنا باشند.
خواهشا با پیامک به شماره تلفنهای استاندار محترم و نماینده محترم،از این دو بزرگوار درخواست شود که به خواسته مردم احترام بزارند."
شکی نیست که تغییر و تحولات استانی و شهرستان در سطح مدیریت ها یکی از معمول ترین اقدامات پس از یک تحول سیاسی کلان در کشور باشد اما به نظر می رسد بی برنامگی و عدم توجه به شایسته سالاری و رعایت حداقل های معمول یک انتصاب ، کهگیلویه و بویراحمد را به شدت وارد حاشیه کرده است . ضمن اینکه در بسیاری از این انتصابات مشخص نیست با این حجم از انتقادات و حواشی ، چگونه امکان کار و فعالیت برای این مدیران وجود دارد؟
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
احسنت براین تحلیل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار