کد خبر: ۱۰۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲ 28 September 2015

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج گفت: توسعه ورزش شهروندی و نهادینه کردن ورزش همگانی از دغدغه های مدیریت شهری کرج است و با جدیت آن را دنبال می کند.

حسین سعیدی سیرایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: با توجه به اهمیت توسعه ورزش همگانی در میان مردم به خصوص شهرهای بزرگ و کاهش تبعات ناشی از کم تحرکی این سازمان به عنوان بازوی اجرایی مدیریت شهری کرج در حوزه ورزش برنامه های ویژه ای برای جذب بیشتر مردم به ورزش تدارک دیده است.

وی افزود: در این راستا گام های موثری در سال های اخیر برداشته شده که از مهمترین آنها می توان به برگزاری جشنواره ورزشی محلات کرج و همایش های پیاده روی اشاره کرد.

سعیدی سیرایی با بیان اینکه شهروندان باید ورزش را در سبد زندگی روزانه خود لحاظ کنند گفت: به نظرم توجه مردم به ورزش و فعالیت های بدنی در طول روز آنها را از تبعات زندگی ماشینی و بیماری های شایع دور می کند و در نهایت شهری با نشاط و پویا را رقم می زند.

وی از اجرای ورزش صبحگاهی در بوستان های اصلی شهر خبرداد و گفت: در یکسال گذشته این برنامه با نظم بیشتر و مشارکت پررنگ تر مردم در حال برگزاری است ضمن آنکه در طرحی نو با عنوان پنجشنبه در پارک به شکل ادواری جشنواره ورزش همگانی در پارک های سطح شهر برگزار می شود.

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در روز عید غدیر

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج به پایان عملیات اجرایی بهسازی و تعمیرات فضاهای ورزشی سطح شهر اشاره کرد و گفت: با اعتباری ۲ میلیارد تومانی و در عرض ۶ ماه ۱۰ فضای ورزشی شهرداری کرج در نقاط مختلف کرج مورد تعمیر و بهسازی قرار گرفت و هم اکنون با کیفیت بهتر نسبت به سابق به شهروندان خدمات دهی می کنند.

سعیدی سیرایی از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در روز عید غدیر خم خبر داد و گفت: این همایش روز جمعه ۱۰ مهرماه حدفاصل میدان سپاه تا میدان جمهوری کرج برگزار می شود و به نیت این عید فرخنده ۱۱۰ جایزه فرهنگی ورزشی اعم از سفر به نجف اشرف برای آن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اطلاع رسانی این برنامه در سطح شهر آغاز شده است و در برگزاری آن از ظرفیت های آموزش و پرورش و سپاه نیز بهره گرفته شده است تا شاهد برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه ورزشی باشیم.

سعیدی در پایان گفت: در حال برنامه ریزی برگزاری سومین دوره جشنواره محلات کرج هستیم و در تلاشیم در این دوره مشارکت حداقل ۵۰ هزار نفر از شهروندان را داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار