رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان گفت: در دوران تعطیلات نوروز روزانه ۱۵۰ الی ۲۰۰ بیمار در بیمارستان فرهنگ خسروانی فراهان پذیرش و خدمات درمانی دریافت می کنند.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ 30 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر محمدرضا حجتی افزود: در راستای ورود مسافرین نوروزی و با توجه به افزایش ۲ الی ۳ برابری جمعیت شهرستان فراهان در دوران تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۱، میزان مراجعین بیمارستان فرهنگ خسروانی فراهان نیز افزایش یافته و به ۱۵۰ الی ۲۰۰ نفر در روز می رسد.
وی تاکید کرد: در حال حاضر در این مرکز درمانی ۵ بیمار، بستری هستند که از این تعداد ۳ نفر مثبت قطعی کووید ۱۹ و ۲ نفر از آنها مشکوک و منتظر تست نهایی آزمایش آنها هستیم.
وی یادآورشد: در حال حاضر در بیمارستان فرهنگ خسروانی فراهان متخصص داخلی و اطفال به صورت روزانه و متخصصین قلب، رادیولوژی، زنان و روانپزشک در روزهایی خاص که اطلاع رسانی های لازم صورت گرفته است، ارائه خدمت می کنند.
دکتر حجتی با اشاره به ادامه دار بودن طرح تشدید نظارت نوروزی از ۲۰ اسفند ماه سال گذشته، ادامه داد: از ابتدای آغاز طرح مذکور تاکنون ۵۰۰ بازدید از اماکن عمومی در سطح شهرستان صورت گرفته که منجر به ۲ مورد پلمپ و صدور اخطاریه کتبی به متخلفین بسیاری شده است.
گفتنی است که ۱۰۰ درصد جمعیت گروه هدف شهرستان فراهان دُز اول، ۸۹ درصد دُز دوم و ۵۳ درصد هر سه دُز واکسن خود را دریافت کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار