مدیرکل بهزیستی استان بوشهر:
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: طرح مراقبت از سالمندان در منزل اجرایی شد و بهزیستی استان بوشهر در زمینه‎های درمانی، اجتماعی، آموزشی و تغذیه‌ای به سالمندان نیازمند خدمات ارائه می‎کند.
کد خبر: ۱۰۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 01 October 2015
تابناک بوشهر: حسین اسدی‌راد پیش از ظهر امروز در بازدید استاندار بوشهر و جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی این استان از آسایشگاه سالمندان محمدیه بوشهر با بیان اینکه دراین مکان 40 سالمند نگه‎داری می‌شود اظهار داشت: ظرفیت این آسایشگاه 50 نفر است که اکنون 40 سالمند دراین مکان از بخش خصوصی خدمات  گوناگون دریافت می‎کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح مراقبین در منزل تصریح کرد: طرح مراقبت از سالمندان و معلولان در منزل  اجرایی شد و بهزیستی این استان در زمینه‎های درمانی، اجتماعی، آموزشی و تغذیه‌ای به این افراد خدمات ارائه می‎کند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر بااشاره به خدمات توان پزشکی به سالمندان استان بوشهر بیان کرد: طرح ویزیت در منزل از دیگر خدمات‎های است که بهزیستی و سازمان‌های مردم نهاد این حوزه به سالمندان و معلولان ارائه می‎دهند.

اسدی‎راد افزود: اکنون 60 سالمند دراستان بوشهر تحت پوشش طرح مراقبت در منزل هستند که خدمات گوناگونی این افراد ارائه می‌‎شود.

وی با بیان اینکه طرح مراقبت در منزل توسط مراقبین آموزش دیده اجرا می‌شود گفت: این طرح برای سالمندان، معلولان جسمی حرکتی، معلولان ذهنی و بیماران روانی اجرا می‌شود که این طرح تمامی خدمات توانبخشی، درمانی،آموزشی تعذیه‌ای و دیگر خدمات به صورت رایگان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار