استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه با تاکید به اهمیت فرهنگسازی و آموزش در راستای حجاب و عفاف، گفت: حجاب اسلامی در ادارات و مراکز خصوصی باید مورد توجه قرار گیرد و ادارات ما باید اسلامی باشد.
کد خبر: ۱۰۴۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶ 30 April 2022

 


به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم در نشست حجاب و عفاف که در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: وظایف تمامی دستگاه ها در این راستا باید اعلام شود یکی از بحث های اساسی حجاب، رعایت پوشش در بخش های دولتی و خصوصی است چون بر اساس مسائل فرهنگی نهادینه کردن حجاب و عفاف یکی از ضرورت های دینی ما است و باید این مهم را در ادارات و سازمان ها عملی کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از دستگاه ها مجاز به عدم همکاری نیستند، افزود: حجاب برتر برای ما چادر است اما اگر کسی مشکل دارد، حجابی مورد تایید است که کاملا پوشیده باشد، در دانشگاه نیز ضرورت دارد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه ما در بخش های دولتی و خصوصی و در تمام ادارات باید پوشش کامل داشته باشیم، تصریح کرد: اولویت ما در ادارات، بیمارستان ها، بانک ها، ترمینال، فرودگاه، مراکز عمومی است که باید پوشش چادر و حجاب و عفاف را تصیح کنیم و اثر آن را ببینیم.

وی با اشاره به بازدیدهای غیر مترقبه در این راستا یادآور شد: در بحث اصناف، باید فروشندگان
و توزیع کنندگان لباس مورد توجه قرار گیرند و طرح ناظر یک در این راستا طرح خوبی است اما ناظرين را باید بیشتر کنند و همچنین در آموزشگاه های رانندگی و در بحث استخدام باید اولویت با چادر و سپس حجاب و پوشش کامل باشد.

استاندار کرمانشاه در ادامه این نشست موضوع تفکیک بانوان و آقایان در ادارات را مطرح کرد و گفت: موسسات خصوصی از ما برای فعالیت آخر مجوز دارند پس باید در رعایت قوانین کوشا باشند.

به گفته امیری مقدم فرهنگسازی و آموزش در زمینه حجاب و عفاف نیز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار