فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان:
فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از شناسایی عامل کلاهبرداری اینترنتی از شهروند آبدانانی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب خرید اینترنتی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ 13 June 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ مختار باویر عنوان کرد: در پی مراجعه یکی شهروندان آبدانانی به پلیس فتا شهرستان مبنی بر اینکه چند وقت پیش به منظور خرید اینترنتی کالا برای مغازه خود مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان را پرداخت کرده و پس از گذشت چند ماه فروشنده از ارسال کالای مورد نظر خودداری کرده است، موضوع کلاهبرداری به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او می گوید: باتوجه به حساسیت پرونده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا آبدانان قرار گرفت که با اقدامات فنی صورت گرفته، مشخص شد متهم با سوء استفاده از هویت افراد دیگر اقدام به کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان تصریح کرد: با هماهنگی‌هایی قضائی به عمل آمده، وجوه شاکی به حساب ایشان عودت یافت و پرونده به همراه متهم، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ باویر از شهروندان خواست: در خصوص خرید از سایت‌های خرید و فروش دقت کافی را داشته باشند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک آن را از طریق وب سایت پلیس فتا و یا با شماره تلفن -۰۸۴۳۳۶۲۴۳۱۶ - ۰۹۶۳۸۰ با همکاران ما در میان بگذارند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار