سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چهارباغ استان البرز گفت: در اجرای طرح پایش شبانه خودروهای حامل زباله شهری، حدود ۳۰ درصد این خودروهای استان به پوشش مناسب و مخزن ذخیره برای جلوگیری از نشت شیرابه و زباله شده اند.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ 29 June 2022

به گزارش «تابناک البرز» بایرام محمودی با اشاره به طرح کنترل وپایش شبانه خودرو های حامل زباله به مقصد حلقه دره و روند کنترل ناوگان حمل ونقل پسماندهای شهری استان البرز،گفت: در طول اجرای این طرح مشاهده شد که همچنان بعضی از پیمانکاران حمل زباله به خصوص پیمانکار شهرداری کرج از قانون تبعیت نمی کنند.

وی اظهار داشت: شهرداری کرج متاسفانه از خوردوهای غیر استاندارد استفاده می کند و کماکان موجبات آلودگی محیط زیست مناطق شهری وروستایی شهرستان چهارباغ واقع در بلوار پیام را فراهم کرده و به نوعی تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می گردد که دراین راستا چهار دستگاه خودرو سنگین حمل زباله توقیف وبه پارکینگ انتقال یافت.

محمودی با اعلام اینکه این طرح تا مدت مشخصی ادامه دارد، افزود: چنانچه مدیران شهری شهرداری های استان بخصوص مدیران شهری کرج تمهیدات لازم جهت رعایت ضوابط بهداشتی وزیست محیطی را در نحوه انتقال زباله وپسماند رعایت نکرده و به اخطارهای محیط زیست بی توجهی نمایند موضوع به طور جد و ویژه از مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار