کمیته انطباق فرمانداری ساری از طرح تمدید قرارداد با سرمایه گذار زیپ‌لاین در بوستان ملل، حسابرسی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری قبل از اینکه حسابرسی بودجه سال ۱۴۰۰ به اتمام برسد را ایراد گرفت
کد خبر: ۱۰۵۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۶ 27 July 2022

به گزارش فارس ، شامگاه سه شنبه چهارم مرداد امسال سی و هفتمین جلسه پارلمان شهری مرکز مازندران به بررسی نامه‌های رسیده شامل طرح‌هایی بود که مورد ایراد کمیته انطباق فرمانداری قرار گرفت، پرداخته شد.

کمیته انطباق فرمانداری ساری از طرح تمدید قرارداد با سرمایه گذار زیپ‌لاین در بوستان ملل، حسابرسی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری قبل از اینکه حسابرسی بودجه سال ۱۴۰۰ به اتمام برسد را ایراد گرفت.

رئیس مالی شهرداری ساری در توضیح حسابرسی بودجه سال ۱۴۰۰ گفت که انتخاب حسابرس قبل از تفریغ بودجه انجام می‌شود اما این کار در زمان مشخص انجام نشد این در حالی است که شهرداری در خرداد ماه امسال طرح را تقدیم شورای اسلامی شهر کرد.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه اسناد بودجه سال ۱۳۹۸ هنوز حسابرسی نشد، افزود: در حال حاضر اسناد مالی بودجه سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در حال انجام است. 

سریال ادامه‌دار استیضاح شهردار ساری

پیش از این در سی و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری به استیضاح شهردار مرکز مازندران اختصاص یافت؛ سه عضو پارلمان شهری دوره ششم شورای اسلامی که منتقد عملکرد شهردار ساری هستند خواستار استیضاح جواد طالبی شدند؛ همچنین پیش‌تر سوالات خود را به رئیس شورای اسلامی شهر تقدیم کردند تا شهردار در صحن علنی پاسخگو باشد.

این در حالی بود که سه عضو استیضاح کننده به دلیل حضور معاونان شهردار در جایگاه اصلی به نشانه اعتراض جلسه استیضاح را ترک کردند.

(سبحان بخشی، ذوالفقار شریفی و رحمان میرشجاعی) از استیضاح کنندگان بودند که در این جلسه با ایراد مبنی بر اینکه جلسه استیضاح طالبی بدون حضور استیضاح کنندگان وجاهت قانونی نداشت خواستار رسیدگی بیشتر به این موضوع شدند؛ حتی درگیری لفظی اعضای شورای شهر سبب شد تا نایب رئیس شورای شهر اعلام کند بزودی اسناد و مدارکی را به صحن علنی شورای می‌اورم تا مشخص شود مافیای شهر چه کسانی هستند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار