معاون استاندار البرز گفت: به هر حال ما منتظر بازگشت پیکرهای دیگر جان‌باختگان البرزی هستیم و پس از بازگشت این پیکرها، با خانواده آنها هماهنگ کرده و در هر جایی که خانواده‌ها بخواهند، پیکرها دفن خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 04 October 2015
مراسم تشییع و یادبود زائران جان باخته سرزمین وحی، بعد از ظهر امروز با حضور گسترده مسئولان استانی و مردم ولایی استان البرز در این شهرستان برگزار شد.
محمد تقی ایرانی معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج در حاشیه این مراسم به تابناک البرز گفت: این مراسم همزمان با یادبود جان‌باختگان فاجعه منا در تهران و سراسر کشور برگزار گردید.
وی افزود: در مراسم فوق حضور گسترده و غیر قابل تصور مردم به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، طلاب و دانشجویان به اندازه‌ای بود که در تاریخ شهرستان کرج، چنین مراسم باشکوه و بزرگی سابقه نداشته باشد.
این مسئول گفت: آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز، سید حمید طهایی استاندار این استان، فرمانداران شهرستان‌های مختلف، ائمه جمعه و جماعت، روحانیت معظم ساکن استان البرز، مدیران ارشد استان، شهردار کرج و شهرداران شهرستان‌ها و شهرها، مدیران کل ادارات، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، طلاب و دانشجویان، جوانان مومن و ولایی، ورزشکاران، هنرمندان و اصحاب رسانه به صورت باشکوه و بزرگی حضور داشتند.
لازم به توضیح است، در این مراسم حتی یک لحظه فریادهای مرگ بر آل سعود قطع نمی‌شد.
ایرانی در پاسخ به این پرسش که 3 زائر جان‌باخته‌ای که امروز از مصلی بزرگ نماز جمعه کرج تا امامزاده حسن (ع) تشییع شدند در کجا دفن خواهند شد، گفت: هماهنگی‌های کامل در استان البرز انجام شده و آمادگی داریم که طبق فرمان مقام عظمای ولایت پیکرهای مطهر جان‌باختگان را در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) دفن کنیم.
وی افزود: همچنین فرمانداری کرج با آرامستان بی‌بی‌سکینه و مدیریت شهری کرج هماهنگی‌های لازم را انجام داده و این آمادگی که قطعه‌ای ویژه در آرامستان فوق اختصاص یافته و یک نماد ارزشمند نیز در این قطعه ساخته شود را داریم.
معاون استاندار البرز گفت: به هر حال ما منتظر بازگشت پیکرهای دیگر جان‌باختگان البرزی هستیم و پس از بازگشت این پیکرها، با خانواده آنها هماهنگ کرده و در هر جایی که خانواده‌ها بخواهند، پیکرها دفن خواهد شد.
لازم به توضیح است، امروز پیکر مرحومان حسین عفتی، معصوم زمانی و محمد اسدی در مراسم فوق تشییع گردید که خانواده‌های آنها ساکن شهرستان‌های شهریار، فردیس و کرج هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار