معاون استاندار بوشهر:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: پیکر دومین جان باخته جمی فاجعه منا فردا وارد جم می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 04 October 2015
تابناک بوشهر: سعید زرین‌فر عصر امروز در نشست با مسئولان شهرستان جم و خانواده محمد کامل دومین جان‌باخته شهرستان جم با تسلیت درگذشت مرحوم کامل به خانواده وی اظهار داشت: دولت از هیچ تلاشی برای کاهش آلام مصیبت دیدگان این واقعه تلخ فرو گذار نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت سعودی مسئول این فاجعه عظیم است، گفت: قطعا پیگیری قانونی برای دفاع از حقوق جانباختگان توسط دولت انجام می‌شود.

زرین‌فر جان باختگان این واقعه را کشته شدگان راه خداوند دانست و افزود: این حجاج عزیز در حرم الهی جان خود را از دست دادند و قطعا پاداششان نیز محفوظ است.

معاون استاندار بوشهر با ابلاغ تسلیت استاندار به خانواده مرحوم کامل تصریح کرد: مجموعه استانداری، فرمانداری جم و سایر دستگاه‌های دولتی نهایت همراهی و همکاری را در راستای تشییع و خاکسپاری این جان باخته عزیز جمی انجام خواهند داد.

فرماندار جم نیز در این نشست با تسلیت به خانواده‌های کامل و خندان، از تشییع پیکر مطهر مرحوم کامل خبر داد و گفت: پیکر مطهر مرحوم کامل از تهران به شیراز منتقل و فردا، دوشنبه، با همراهی معاون فرمانداری شهرستان، به جم منتقل خواهد شد.

فتح‌الله نوروزی افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم کامل با حضور مردم و مسئولان فردا در جم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ساعت دقیق ورود پیکر مطهر مرحوم کامل هنوز مشخص نشده است اظهار کرد: ساعت دقیق برگزاری مراسم استقبال و تشییع متعاقبا اعلام می‌شود.

فرماندار جم همچنین از آمادگی تمامی دستگاه‌های شهرستان برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم کامل خبر داد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار