کد خبر: ۱۰۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 04 October 2015


به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،به نقل از روابط عمومی اوقاف البرز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدصالحی در جلسه شورای اداری اوقاف استان تمام مسئولیت فاجعه منا را متوجه دولت بی‌تدبیر عربستان دانست و اظهار داشت: متاسفانه بی‌تدبیری، بی‌توجهی و عدم کفایت سران سعودی به یقین سبب بروز این فاجعه شد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید سران سعودی مسئولیت این سهل انگاری را بپذیرند.

وی افزود: متاسفانه این اتفاق قلب مردم را در ایام بسیار مبارک دهه ولایت و کرامت که بزرگترین اعیاد ماست جریحه دار و داغدار کرد.

مدیرکل اوقاف البرزبیان کرد: اگر دولت بی‌کفایت عربستان نمی‌تواند مسئولیت‌پذیر باشد باید آن را به دیگر کشورهای اسلامی واگذار کند چرا که همانطور که خیل عظیم و میلیونی زائران حضرت اباعبدالله در اربعین مدیریت شد به یقین جوانان غیور مسلمان می‌توانند کنگره حج را نیز مدیریت کنند.

حجت‌الاسلام صالحی با تاکید به جایگاه والای ولایت فقیه خدا را به خاطر نعمت ولی‌فقیه حمد کرد و گفت: امام راحل می‌فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت شما آسیبی نبیند.در این ماجرا به عینه اهمیت این پیام را دیدیم.

وی افزود:اگر ابهت و صولت حیدرگونه مقام معظم رهبری در برخورد با مسئولان سعودی نبود به یقین هنوز مسئولان در قبال قربانیان دچار سردرگمی بودند و عدم همکاری سعودی‌ها ادامه داشت.

مدیرکل اوقاف استان در پایان با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر دفن جانباختگان واقعه منا در مزار شهداء گفت: در استان البرز و در شهر کرج نیز برنامه‌ریزی برای این موضوع صورت گرفته و در شهر کرج ابدان مطهر جان باختگان حادثه منا در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) به خاک سپرده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار