رئیس اداره ایمنی ، ترافیک و حریم راههای راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: 50 درصد عملیات اجرایی شبکه روشنایی محور بجنورد به بش قارداش به اتمام رسيده است.
کد خبر: ۱۰۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 05 October 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،پرتونیا با بیان اینکه اجرای شبکه هاي روشنایی محورهای استان سالجاری در دستور کار این اداره کل قرار دارد، افزود: هم اکنون نصب 74 پایه روشنایی، 148 دستگاه چراغ و بیش از 5 هزار متر کابل کشی در دست انجام است.

وی افزود: اعتبار در نظر گرفته شده به این منظور را 5700 میلیون ريال اعلام کرد.

وی تصریح کرد:همزمان، عملیات اجرایی نصب پست هوايي و شبکه فشار متوسط تغذیه کننده نیز با اعتبار 1300 میلیون ريال در دست پيگيري است.

رئیس اداره ایمنی ، ترافیک و حریم راههای راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: اجرای سيستم روشنایی تونل جدید باباامان به عنوان دیگر اقدامات در سال جاری است.

وی گفت: این شبکه شامل نصب و تجهيز291 دستگاه چراغ، بیش از هزار و 700 متر کابل کشی براي نواحي مختلف تونل براساس استانداردهاي مربوطه،نصب پایه ها و چراغ های روشنایی برای ناحیه دسترسی و نصب اتوماسيون روشنايي است.

پرتونیا با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصدی این پروزه اظهار داشت: عملیات ساپورت و سینی گذاری و نصب چراغ انجام شده است و هم اكنون عمليات کابل کشی و نصب سیستم اتوماسیون نیز در دست اقدام است

منبع:باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار