تابناک-استقبال مدیرکل بهزیستی هرمزگان از مدال آوران مسابقات نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور تابناک-سامیه جهانشاهی ، مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان از دختران مدال آور مسابقات نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور استقبال کرد.
کد خبر: ۱۰۶۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲ 27 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک از هرمزگان ؛ سامیه جهانشاهی ، مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان با همراهی محمد جاودان رییس هیأت نابینایان و کم بینایان استان ، عبدالرضا محمدی دبیر هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان هرمزگان ، شکوفه ایرانپور نایب رئیس هیأت نابینایان و کم نابینایان استان و دیگر اعضای هیأت از دختران مدال آور مسابقات نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور استقبال کرد.

جهانشاهی با تجلیل از دختران مدال آور مسابقات نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور خانم ها معصومه زارعی و فاطمه بدیان پور و تقدیم حلقه گل، این موفقیت را به این دختران سخت کوش ، مربیان و روشندلان استان تبریک گفت.

استقبال مدیرکل بهزیستی هرمزگان از مدال آوران مسابقات نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور

گفتنی است همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با هدف تشکیل تیم ملی دو و میدانی برای اولین مرتبه از تاریخ یکم الی ۶ شهریور۱۴۰۱، مسابقات نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور زیر ۲۳ سال در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی تهران در حال برگزاری است.

استقبال مدیرکل بهزیستی هرمزگان از مدال آوران مسابقات نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور

در این دوره از مسابقات ورزشکاران هرمزگانی خانمها معصومه زارعی در ماده ۱۰۰ متر و فاطمه بدیان پور در پرش طول توانستند با غلبه بر حریفان خود با کسب دو مدال ارزشمند طلا و برنز مقام نخست و سوم این سری از مسابقات را از آن خود نمایند.

از تاریخ ۴ لغایت ۶ شهریور ماه نیز دور بعدی مسابقات زیر ۲۳ نابینایان و کم بینایان در بخش آقایان آغاز شده و دو ورزشکار از هرمزگان به نامهای امیر میرانی و محمد امین مونسی در دو ماده با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/پ

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار