رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری ۲ کلاهبردار که با فروش سکه تقلبی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کردند، در شهرستان کرج خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 30 August 2022

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری به پایگاه یکم پلیس آگاهی مبنی بر فروش سکه تقلبی به ۲ واحد طلافروشی در شهر کرج از سوی یک زوج، دستگیری متهمان در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی ابتدا هویت یکی از متهمان را شناسایی و پس از زدن رد او در شهر کرج در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.
نادربیگی خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی متهم به انجام ۲ فقره کلاهبرداری از طریق فروش ۲۵ سکه بهارآزادی تقلبی با همدستی یک خانم که به عنوان پوشش از او استفاده می نمود، اعتراف کرد.
وی  با اشاره به دستگیری همدست متهم گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
دستگیری ۲  اوباش منطقه ماهدشت کرج 
جانشین فرماندهی انتظامی البرز اعلام کرد: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی این استان ، ۲  اوباش منطقه ماهدشت کرج  که با قدرت نمایی با سلاح سرد باعث تشویش اذهان عمومی شده بودند، دستگیر شدند.
سرهنگ  محمد معظمی گودرزی  اظهار داشت: در پی رصد و پایش تحرکات اراذل و اوباش توسط پلیس امنیت عمومی، مشخص شد ۲ نفر از اوباش به نام منطقه  ماهدشت کرج با حمل سلاح سرد و قدرت نمایی در فضای حقیقی و مجازی باعث ایجاد رعب و وحشت در اذهان عمومی می شوند، شناسایی مخفیگاه و دستگیری نامبردگان در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: تحقیقات اولیه حاکی از این بود که متهمان به واسطه انجام اقدامات مجرمانه دائم در حال جابجایی هستند و مکان مشخصی ندارند، اما با این وجود ماموران با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه آن ها را در اطراف ماهدشت شناسایی کرده و با تعقیب و مراقبت در یک فرصت مناسب نامبردگان را در دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار