کد خبر: ۱۰۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 10 October 2015

مدیر کل استاندارد و تحقیقات خوزستان گفت : این کارگاه ها به علت تولید کالاهای نامرغوب و مغایر با استاندارد توقیف و پلمپ شدند.

رضا دهدشتی زاده افزود : این کارگاه ها در زمینه های تولید تیرچه و بلوک ، رنگ ، لوله پی وی سی و یک سکوی گاز پرکنی می باشند.

وی اظهارداشت : این واحد های تولیدی در شهرستان های دزفول و اهواز فعالیت می کردند که پرونده آنها برای طی کردن مراحل قانونی از سوی دایره حقوقی این اداره کل به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع که پس از بررسی حکم تعطیلی آن ها تا زمان اخذ پروانه استاندارد از این اداره کل صادر شد.

مدیر کل استاندارد و تحقیقات خوزستان همچنین از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه کالای فاقد نشان استاندارد و یا با کیفیت پایین تر از حد استاندارد مراتب را با تلفن 1517 سامانه رسیدگی به شکایات مردمی این اداره کل اطلاع دهند.

اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان با دارا بودن 88 آزمایشگاه اختصاصی و همکار با توان آزمون بیش از 800 فرآورده در زمینه های کنترل کیفیت کالاهای تولید داخلی ، صادراتی و وارداتی ،‌آسانسورها ، وسایل و تجهیزات شهربازی و پارکها ، آموزش مسئولین کنترل کیفی ، تدوین استاندارد ، آزمون کالاها ، توسعه و ترویج استاندارد وهمچنین کالیبراسیون وسایل سنجش ، ترازوها ، انگ فلزات گرانبها ، گاز اکسیژن ، مهد کودکها ، مصالح ساختمانی ، نازلهای سوخت و باسکولها و تایید صلاحیت شرکتها و آزمایشگای همکار فعالیت دارد .


منبع : خبرگزاری صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار