معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:
معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: در راستای رشد و گسترش فرهنگ صادرات و حمایت از صادرکنندگان فعال به شرکت‎های صادراتی دانش بنیان استان بوشهر تسهیلات اعتباری پرداخت می‎شود.
کد خبر: ۱۰۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 10 October 2015
تابناک بوشهر: ابوالقاسم محمدزاده صبح امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه بسته حمایت از صادرات کالا و خدمات دانش بنیان به تازگی در هیئت مدیره صندوق نوآوری و شکوفایی به تصویب رسیده است اظهار داشت: در این چارچوب تسهیلات حمایتی در اختیار  شرکت‎های فعال وصادرات‎گرا قرار می‎گیرد.

وی با بیان اینکه در پرداخت  تسهیلات اعتباری توانمندی شرکت‎های مورد توجه است تصریح کرد:  احراز شرایط توانمندی شرکت برای عملیاتی کردن تعهدات ایجاد شده در قراردادهای صادرات کالا و دانش بنیان بودن از شرایط برخورداری از این تسهیلات است.

معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر با اشاره به نوع تسهیلات پرداختی به شرکت‎های دانش‎بنیان گفت: به این شرکت‌ها تسهیلات سرمایه در گردش تا سقف 20 میلیارد ریال، سرمایه ثابت تا سقف 50 میلیارد ریال، یارانه سود تسهیلات تا سقف 50 میلیارد ریال، حمایت از صادرات تا سقف3 میلیارد ریال، تسهیلات توانمندساز تا سقف 500 میلیون ریال، تسهیلات توسعه بازار صادراتی، ضمانت‌نامه بانکی، تسهیلات حمایت از انتقال فناوری پرداخت می‎شود.

محمدزاده با بیان اینکه این تسهیلات بر اساس رویه‎های کارشناسی صندوق پس از بررسی پرداخت می‌شود گفت: تسهیلات سرمایه در گردش برای شرکت‌های دانش‎بنیان صادرکننده کالا و خدمات تا سقف 20 میلیارد ریال و  بر مبنای حداکثر 70 درصد ارزش صادرات محصول دانش‎بنیان در دوره مالی مرتبط با حداکثر یک سال گذشته پرداخت می‌شود و این تسهیلات بر اساس رویه‎های کارشناسی صندوق بررسی می‎شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار