معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دومین طرح شهید رجائی ویژه نیازمندان که با مشارکت پایگاه‌های بسیج و کمیته امداد امام خمینی استان برگزار شد، گفت: می‌طلبد برای افزایش آمار ازدواج و کاهش نرخ طلاق در استان اقدامات لازم انجام شود.
کد خبر: ۱۰۹۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ 06 April 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی‌مهر افزود: خانواده‌ها در زمینه ازدواج جوانان سخت گیری نکنند چرا که در آیات و روایات متعدد بر امر ازدواج آسان تاکید شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در منویات و سخنان مقام معظم رهبری نیز بر افزایش امر ازدواج و گسترش این سنت حسنه و افزایش جمعیت کشور تاکید شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: برای افزایش آمار ازدواج در استان لازم است که ازدواج آسان بطور روز افزون ترویج داده شود.

وی خاطرنشان کرد: می‌توان با فرهنگ سازی زمینه کاهش چشم هم چشمی در بین خانواده را کاهش داد و شرایط برای ازدواج آسان جوانان در استان مهیا شود.

هاشمی‌مهر با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی افزود: دستگاه‌های اجرایی بویژه نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی و نیکوکاران تلاش کنند تا زمینه برای تسهیل ازدواج جوانان در استان فراهم شود.

‌معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: سال گذشته ۳۱۳ سری جهیزیه توسط موسسه بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها و با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان به نو عروسان نیازمند اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار