مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی وپرورشی مستلزم برنامه محوری است.
کد خبر: ۱۰۹۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ 08 April 2023

به گزارش ..... حسنعلی عزت خواه درجمع فرهنگیان اداری آموزش وپرورش استان به تبیین برنامه‌ها و اولویت‌های آموزش وپرورش در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: رسالت آموزش وپرورش برمبنای سند تحول بنیادین تربیت دانش آموزان در همه ابعاد شش ساحتی است که برای تحقق آن نیازمند داشتن برنامه در همه امور آموزشی و پرورشی است.
وی آموزش وپرورش را، اساس تحول فرهنگی و آموزشی در جامعه بر شمرد و گفت: با اقدامات خلاقانه، نگاه تحولی و روحیه جهادی و انقلابی می‌توانیم به سمت آموزش وپرورش قوی حرکت کنیم.
عزت خواه با اشاره به اینکه برای ارتقاء کیفی آموزش برنامه‌های خوبی در اداره کل در دست اقدام است گفت: برای تقویت و کیفیت بخشی به آموزش باید با برنامه محوری از همه ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان، نظم و انضباط کاری و مدیریت زمانی در جلسات اداری را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: خوش رویی و خوش اخلاقی در برخورد با ارباب رجوع و سعه صدر در پاسخگویی را مد نظر قرار داده و با اطلاعات کامل در جلسات حضور پیدا کنید و بر حوزه کاری اشراف داشته باشید
عزت خواه با بیان اینکه وحدت و همدلی شرط موفقیت هر سیستمی است گفت: اگر روحیه همگرایی و همدلی در همه بخش‌های اداری وجود داشته باشد می‌توان کار‌های بزرگی انجام داد و شاهد ارتقاء سیستم بود.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، به شعار سال مهار تورم و رشد تولید اشاره کرد وگفت: برای تحقق شعار سال آموزش وپرورش برای رشد تولید علم، فرهنگ وادب و فرهنگسازی نقش مهم و تاثیر گذاری دارد که لازم است در این زمینه با شناسایی چالش‌ها و مشکلات برنامه‌های مدونی در هر حوزه تعریف و اجرا شود.
وی توجه حجاب و عفاف در آموزش وپرورش را به عنوان یک نهاد تربیتی و آموزشی مورد تاکید قرار داد وگفت: آموزش وپرورش در زمینه فرهنگسازی و اهمیت حجاب و عفاف نقش مهمی دارد که باید نقش خویش را به خوبی ایفا کنیم.
مدیرکل آموزش وپرورش استان در پایان بر بهره گیری از فیوضات ماه مبارک رمضان وشب‌های لیالی قدر تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار