مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوجبلاغ در ارتباط با بیانات مقام معظم رهبری(مدظلعه العالی) در خطبه های نماز عید فطر، یادداشتی نوشته است.
کد خبر: ۱۱۰۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ 24 April 2023

امروز اتحاد مهم ترین مسئله ی کشور است

به گزارش «تابناک البرز» مقام معظم رهبری در روز عید فطر بار دیگر با بیانات خود راه را برای همه روشن کردند.

رهبر انقلاب گفت که مهم ترین مسئله امروز اتحاد و همدلی است این هجمه هایی که دشمنان خبیث جمهوری اسلامی از طریق فرهنگ و فضای مجازی دارند می آوردند نشانه ی این است که دشمنان امروز می خواهند اتحاد و یکپارچگی را از بین ببرند،دشمنان با تحریف دین و تفرقه میان مردم می خواهند ملت را از یکدیگر جدا کنند ولی نتوانستند ملت عزیز ایران اسلامی تمام توطئه ی دشمن را نقش برآب کردند که نمونه ای از آن را در حضور پرشور در روز قدس را می توان نام برد.

امروز همه‌ی مسئولین تمام تلاش خود را به کار بسته اند و با توجه به تحریم های ظالمانه توسط آمریکا دستاوردهای بسیار خوبی را داشته اند  مشکلاتی نیز وجود دارد که انشالله رفع می گردد. همه ی ما نیز وظیفه ای داریم در این جنگ به تمام عیار دشمن باید درست و به جا و به موقع عمل کنیم.باید تبیین کنیم باید روشنگری کرد باید اقداماتی مهم و مثبتی که انجام گرفته است را به مردم گفت باید سطح آگاهی مردم را بالا برد هر کس به هر طور که می تواند وظیفه خود را انجام دهد.

نکته ی دیگر که رهبر انقلاب بیان کرد اینکه در شناخت دشمن به روز باید باشیم.امروز دشمن همه ی توان خود را برای تخریب ملت ایران به کار بسته اند که باید با این جنگ تمام عیار رسانه ای دشمن بر علیه کشور مقابله کرد ما قدرتمند هستیم در زمینه ی نظامی در پزشکی در نانو در ساخت واکسن در پتروشیمی در کشاورزی و غیره مشکلاتی نیز وجود دارد در زمینه ی اقتصادی که با اتحاد و همدلی مسئولین و مردم عزیز از این برهه هم پیروز و سربلند بیرون می آییم.

از خداوند متعال آرزوی موفقیت و سربلندی را برای ملت شریف ایران مسئلت دارم.

برچسب ها: ولی فقیه ، البرز ، سپاه ، اتحاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار