مسئول بسیج فرهنگیان استان البرز گفت: دشمن به دنبال زدن زیرساخت های دینی و اعتقادی در جامعه است و به همین دلیل هجمه های آنان همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ 26 April 2023

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی آمرکاشی در نشست هماهنگی همایش های سراج الهدی ۲ که با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز درسالن جلسات استان برگزار شد، افزود: دشمن دینداری و اعتقادات اسلامی را نشانه گرفته و تنها راه خنثی‌سازی این توطئه، جهاد تبیین است.

وی بیان کرد: دراین شرایط بسیار حساس فرهنگی رسالت معلمان بسیار اثربخش است چراکه  دشمن هجمه وسیعی را علیه باورهای دینی و ارزشهای اسلامی مردم آغاز کرده است.

وی به اهمیت کارهای فرهنگی در جهت مقابله با جنگ‌های شناختی دشمنان پرداخت و خاطرنشان کرد: می‌توانیم با برنامه‌ریزی دقیق و فرهنگ سازی از ظرفیت عظیم حوزه تعلیم و تربیت در این مسیر استفاده کنیم.

آمرکاشی یادآورشد: دشمنان به این نتیجه رسیدند که در جنگ سخت با ایران اسلامی پیروز نخواهند بود لذا به جنگ‌های نرم که در آن افراد فکر نمی‌کنند در میدان مبارزه هستند بویژه به جنگ شناختی روی آورده است.

 وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین، افزود: آنها برای تهاجمات فرهنگی و جنگ شناختی علیه ما برنامه دارند بنابراین ما نیز باید با برنامه پیش برویم.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز به همایش های سراج الهدای ۲ درالبرز اشاره و عنوان کرد: هدف از انجام برنامه های فرهنگی و تربیتی روشنگری به مخاطبان است که برای رسیدن به این هدف مهم باید با برنامه عمل کنیم.

آمرکاشی تاکید کرد: برنامه های این همایش ها در استان با حال و هوای بزگداشت هفته معلم برگزار شود و با اهدا گل معلمان را برای شرکت دراین برنامه مهم هدایت کنیم.

در این جلسه شرکت کنندگان به بیان دیدگاه های خود درخصوص جهاد تبیین و طرح سراج الهدی در مدارس پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار