فرمانده سپاه استان بوشهر مطرح کرد:
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به دیدارش با شهید همدانی گفت: این شهید پیش از آخرین ماموریتش عنوان کرده بود که پس از بازگشت، به بوشهر می‌آیم و از جزیره خارگ بازدید می‌کنم.
کد خبر: ۱۱۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 12 October 2015
تابناک بوشهر: سردار فتح‌الله جمیری یکشنبه شب در همایش طلایه داران تبلیغ در بوشهر اظهار داشت: شهادت شهید بزرگوار سردار همدانی را تبریک و تسلیت میگویم؛ تبریک به‌دلیل نائل شدن به درجه والایی که ارزشش را داشت و تسلیت به تمامی افراد کشور که چنین فردی را از دست داده‌ایم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان خاطره‌ای از دیدار با شهید همدانی، افزود: این شهید با تاکید بر اهمیت استان بوشهر به‌دلیل مرزی بودن و داشتن منابع فراوان وعده بازدید از این استان، خصوصا جزیره خارگ را به ما داد.

وی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در ابتدای سال خاطرنشان کرد: نماز، رفتارهای فردی و اجتماعی و همچنین امر به معروف و نهی از منکر  از ملزومات رسیدن به نصرت الهی است.

سردار جمیری در ادامه با اشاره به تاثیرگذاری نقش روحانیت در حوادث مهم کشور، افزود: روحانیون در انقلاب و دفاع مقدس تاثیرات خوبی را داشتند و همچنان شاهد این تاثیرگذاری هستیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: اکنون نیز با تهدیدات سخت دشمنان روبرو هستیم که باز روحانیت می‌توانند خنثی‌کننده تیرهای مسموم استکبار جهانی باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار