مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد؛
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: فاز اول آبرسانی به مجتمع ماهیزان داجیوند شهرستان هلیلان با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.
کد خبر: ۱۱۰۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ 15 May 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ پرویز ناصری در جریان بازدید نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از مجتمع آبرسانی داجیوند شهرستان هلیلان اظهار کرد: این طرح با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و برای فاز اول آبرسانی، اعتباری به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در صورت تأمین اعتبار به موقع، این پروژه تا پایان تیرماه ۱۴۰۲ به اتمام خواهد رسید که جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر از آب پایدار، بهداشتی و سالم برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام ادامه داد: سال های گذشته روستاهای مجتمع ماهیزان داجیوند هلیلان با کمبود آب مواجه بودند، لذا جهت بهبود و ارتقا آبرسانی به این مجتمع، در فاز اول اقداماتی از قبیل حفر و بهره برداری از یک حلقه چاه آبرفتی به عمق ۱۰۰ متر با آبدهی ۳۰ لیتر بر ثانیه، احداث ، خط انتقال بطول بیش از ۱۲ کیلومتر و احداث یک باب مخزن ۲۰۰ متر مکعبی بتی انجام گرفته است.

ناصری یادآور شد: با درایت و حمایت استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، تمام تلاش مجموعه آبفا، ارتقا و بهبود آبرسانی و تامین آب شرب پایدار برای مردم استان است.

بسطامی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید ضمن قدردانی از فعالیت های جهادی شرکت آب و فاضلاب استان طی یکسال گذشته برای تامین آب روستاها و شهرهای استان و مدیریت منابع و مصارف، گفت: از هیچ تلاشی برای حمایت و تامین اعتبار پروژه‌های آبرسانی به استان دریغ نخواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار