نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس گفت: متاسفانه حوزه بهداشت در شهر جدید هشتگرد نیازمند رسیدگی جدی دولت است؛ چراکه با توجه به جمعیت بالای این شهر، مراکز بهداشتی به اندازه کافی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۱۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱ 15 June 2023

مراکز بهداشتی و درمانی به اندازه کافی در هشتگرد وجود ندارد

به گزارش «تابناک البرز» علی حدادی با اشاره به مشکلات شهر جدید هشتگرد گفت: متاسفانه حوزه بهداشت در شهر جدید هشتگرد نیازمند رسیدگی جدی دولت است؛ چراکه با توجه به جمعیت بالای این شهر، مراکز بهداشتی به اندازه کافی وجود ندارد و بیمارستانی نیمه کاره رها شده در این شهر وجود دارد که لازم است در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: اگر طرحی در هشتگرد به مرحله افتتاح می رسد، چرا صحبت از نیاز اعتبار برای رفع نواقص موجود به میان می آید و سطح خدمات رسانی  به مردم ناقص می شود. این شرایط شایسته مردم شهر هشتگرد نیست که با سختی فراوان با مشکلات این شهر زندگی کرده و در حال حاضر منتظر اقدامات سازنده دولت میباشند .

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهرهای جدید در نقاط مختلف کشور دارای مشکلات فراوانی در زمینه بهداشتی، رفاهی و آموزشی می باشند که نیاز است دولت برای رفع مشکلات موجود، اعتبارات لازم را تخصیص داده تا طرح های نیمه کاره و بر زمین مانده در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار