عملیات احداث ۲۵۰ واحد مسکونی در ۷۳ قطعه و در زمینی به مساحت هشت هکتار با حضور استاندار کرمانشاه در شهر صحنه آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ 22 June 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» در جریان بازدید از پروژه نهضت مسکن ملی شهر صحنه در جمع خبرنگاران افزود: اکنون عملیات خاک برداری، تسطیح و آماده سازی این واحد‌ها آغاز شده و امیدواریم طبق وعده کارشناسان تا ۲ ماه دیگر؛ کار ساخت واحد‌های مسکونی شروع شود.

وی افزود: پروژه ساخت نهضت ملی مسکن شهر صحنه به حجم بسیاری بالای خاک برداری نیاز دارد به همین خاطر مرحله شروع به ساخت واحد‌ها ۲ ماه دیگر اعلام شده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ساخت ۲۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن شهر صحنه فعلا در هشت هکتار و ۷۳ قطعه جانمایی شده که قابلیت افزایش قطعات و واحد‌ها نیز وجود دارد.

وی گفت: استانداری و مدیران اجرایی استان کرمانشاه در راستای کاهش طبقات واحد‌های نهضت ملی مسکن تلاش می‌کنند.

صحرایی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در جا‌هایی که کمبود زمین نداریم تاجایی که ممکن است واحد‌های مسکن ملی را در طبقات کمتر ساخت شود و به جای ساختمان‌های ۶ و هفت طبقه واحد‌های ۲ و سه طبقه بسازیم.

استاندار کرمانشاه مزیت این طرح و ایده را علاوه بر ایجاد آرامش روحی و روانی برای خانوارها، افزایش ارزش افزوده واحد‌ها برای ساکنان آن و کاهش قیمت تمام شده واحد‌ها عنوان کرد و همچنین این موضوع باعث می‌شود سهم آورده متقاضیان نیز کاهش یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار