خبر درگذشت مدیر کانال عدالتخواه "تلنگر" شوک بزرگی در شب عید غدیر بر فعالان مجازی و فرهنگی شهرستان بابل وارد ساخت و مصییت سنگینی برسر دوستان و علاقمندان سایه انداخت
کد خبر: ۱۱۱۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ 07 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اولین بار نام مرحوم محمدحسین منصف را از زبان آقای محمود کریمی گوینده مشهور اخبار جنگ‌ در نمایشگاه با اخلاص دهه فجر که به محوریت حاج شیخ علیرضا سلیمانی و تعدادی از رزمندگان ونیروهای انقلابی طی سال های ۱۳۶۹ و۱۳۷۰ در میدان ۱۷ شهریور بابل برگزار شده بود شنیده بودم. همان نمایشگاهی که در کنار مرحوم حاج محمد تهرانی شاگردی کردم ودرس ها آموختم!

 آخرین بار هم دوهفته پیش بابت خبر دیدار اخیر سردار حاجی زاده و سردار حاج علی فردوس درحاشیه مراسم گرامی داشت شهید چمران که در دانشگاه مازندران برگزار شد تبادل و نظر داشتیم و از او خواستم به دوستان سپاهی توصیه کند تشریفات حضور مقامات نظامی در دانشگاه ها را کمتر کنند که نقدم را پذیرفت .‌

طی ۳۰ سال گذشته در محافل مختلف فرهنگی و مذهبی ورسانه ای با این برادر آزاده وفعال رسانه ای ارتباط داشته ام . البته در کنار ارتباط عاطفی اما عمدتا نظرات مشترکی باهم در حوزه های اجتماعی وسیاسی نداشتیم ! ولی سعه صدر ایشان و تحمل شنیدن صدای مخالف قابل ارزش بود.

مرحوم حسین منصف در امر روایت گری و ترویج آثار وارزش های دفاع مقدس به نسبت سایر حوزه های کاری موفق تر و مسلط تر بود و همیشه به او می گفتم تو آدم سیاست نیستی پس بهتره در مسیر تخصصی خودت که بر آن اشراف داری فعال باشی اما او تز خودش را داشت.

خبر درگذشت مدیر کانال عدالتخواه "تلنگر" شوک بزرگی در شب عید غدیر بر فعالان مجازی و فرهنگی شهرستان بابل وارد ساخت و مصییت سنگینی برسر دوستان و علاقمندان سایه انداخت .‌ ازاین رو ضمن عرض تسلیت ضایعه درگذشت این برادر جانباز و آزاده ، صبر برای بازماندگان و رحمت واسعه الهی برای ایشان مسئلت می نمایم و امیدوارم به یمن عید سعید غدیر با مولایش حضرت علی علیه السلام که این سال ها در موکب ها فعالیت معنوی داشت محشور گردد.

ایرج نیازآذری/ روزنامه نگار و فعال فرهنگی و اجتماعی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار