حاشیه سفر رئیس جمهور و گفتگوی اختصاصی تابناک با نماینده تام الاختیار وزیر آموزش و پرورش
احمدی لاشکی در گفتگویی که با تابناک کهگیلویه و بویراحمد دارد معتقد است که به نظر نمی‌رسد میز خدمت هیچ دستگاهی به اندازه آموزش و پرورش مراجعه کننده داشته باشد .
کد خبر: ۱۱۱۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۸ 23 July 2023

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اواسط هفته گذشته سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد انجام شد که در این سفر علاوه بر برنامه‌های رئیس جمهور، بسیاری از برنامه‌های ریز و درشت در حاشیه آن برگزار شد از جمله میز خدمت ادارات و دستگاه‌های اجرایی که این میز‌های خدمت در صورت تحقق وعده‌های داده شده، می‌توانند نقش بسیار پررنگی در موفقیت سفر داشته باشند.
دستگاهی با بیشترین مراجعه کننده!
یکی از میز‌های خدمت حاشیه سفر دولت، مربوط به آموزش و پرورش بود که احمدی لاشکی معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده تام الاختیار پاسخگوی مراجعه کنندگان بود.
احمدی لاشکی در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد معتقد بود که به نظر نمی‌رسد میز خدمت هیچ دستگاهی به اندازه آموزش و پرورش مراجعه کننده داشته باشد و البته وی اینگونه توضیح می‌دهد که وقتی یک دستگاه با بیش از ۱ میلیون معلم و ۱۶ میلیون دانش آموز سر و کار داشته باشد چنین حجمی از مراجعه کنندگان طبیعی است.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش هم در محل برپایی میز خدمت به تابناک کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تعداد مراجعه کنندگان بسیار زیاد است که البته با توجه به گستردگی کارشناسان وزارتی برای پاسخگویی، مشکل خاصی وجود ندارد.
ایمان سبحانی نژاد افزود: علاوه بر پذیرش حضوری مراجعه کنندگان، گروهی از همکاران هم مامور ثبت درخواست‌ها از طریق سامانه سامد بودند که در این خصوص هم مطابق با دستورالعمل اقدامات به خوبی پیش می رود.
سبحانی نژاد ادامه داد: نماینده‌ای از طرف رئیس جمهور هم بر عملکرد میز‌های خدمت نظارت می‌کرد که خوشبختانه عملکرد و شیوه پاسخگویی میز خدمت اموزش و پرورش مورد رضایت صددرصدی قرار گرفت.

عمده مطالبات از میز خدمت آموزش و پرورش چه بود؟
معاون و نماینده تام الاختیار وزیر آموزش و پرورش در خصوص عمده مطالبات از میز خدمت به تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین موضوعی که به وفور در مطالبات مطرح بود مربوط به بحث نقل و انتقالات با توجه به زمان این موضوع است . در این خصوص مواردی مطرح است که لازم بود با دقت به ان‌ها توجه شود.
دکتر قاسم احمدی لاشکی در ادامه موضوعاتی مانند رتبه بندی، آموزشیاران نهضت، پیش دبستانی‌ها، خرید خدمات آموزشی، طرح امین، معلمان قرانی، مراجعه دهیاران و شورا‌ها برای وضعیت فیزیکی مدارس، بررسی آخرین وضعیت مدارس کانکسی و موارد دیگر را در این گفتگو تشریح کرده است.
فیلم / توضیحات معاون وزیر در خصوص مطالبات از میز خدمت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار