مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران گفت: قدرت انقلاب اسلامی در محله‌ها است و باید با تعاملی که با بسیج بانوان ایجاد می‌شود بتوانیم در سه محور، نیاز‌سنجی، شناسایی و توزیع خدمات هسته‌های مقاومت بانوان در محله‌ها فعال شود تا خدمات با سرعت بالایی توزیع گردد.
کد خبر: ۱۱۱۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ 29 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران با مدیر کل و بانوان همکار در اداره کل کمیته امداد مازندران دیدار و گفتگو کرد.

 

باید با تعاملی که با بسیج بانوان ایجاد می‌شود، بتوانیم خدمات را در محله‌ها با سرعت بالایی توزیع کنیم  

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران در این دیدار با اشاره به طرح فدک که توسط بسیج جامعه زنان در حال اجرا است گفت: فعالیت ما در حوزه زن و خانواده است و تمام دغدغه ما در این طرحِ اشتغال آفرینی برای بانوان با اولویت زنان سرپرست خانوار و کار در منزل است تا علاوه بر همسرداری و فرزند پروری در عرصه اقتصاد و تولید نیز نقش داشته باشند.

فرشته پازکی افزود: باید یک زنجیره قوی اتفاق بیفتد تا با استفاده از ظرفیت‌ها و همراهی و در کنار هم بودن بتوانیم چرخه و فعالیت درستی را رقم بزنیم.

مدیر کل کمیته امداد مازندران نیز در این دیدار اظهار داشت: مسئله زنان و مفهوم مادر یک مسئله راهبردی و مهم است و دشمن با شناخت از همین مفهوم امروز دشمنی خود را آشکار کرده است.

میثم معافی با اشاره به اینکه فقر زنانه نیاز به درک زنانه دارد گفت: به دنبال فعال کردن مددکاری بانوان بسیجی در محلات هستیم تا با استفاده از این ظرفیت عظیم بتوانیم به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

وی به ظرفیت بسیار بالای بسیج بانوان اشاره کرد و گفت: طرح فدک محورهای مشترکی همچون، محرومیت‌زدایی، اشتغال ، فرزند آوری، تحکیم خانواده و محله محوری با کمیته امداد دارد که می‌تواند نویدبخش همکاری مشترک برای ارائه خدمت بهتری به جامعه هدف باشد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در قدم اول باید امضاء تفاهم‌نامه و توجه به دو موضوع توانمند‌سازی محله و مددکاری بانوان بسیجی در محلات و روستاها در بخش‌های اشتغال، فرهنگی و مشارکت انجام پذیرد.

معافی تاکید کرد: ۹۰۷ محله مهدوی و ۴۸۰ مرکز نیکوکاری در محلات، پروژه توانمند‌سازی بر روی محلات را می‌تواند پشتیبانی کند.

وی بیان داشت: با توجه به بیانات رهبری در تشکیل هسته‌های مقاومت کوچک محلی ، در فاز اول باید به دنبال توانمند‌سازی محله‌محور باشیم تا با پرورش آنها، شبکه‌های احسان و نیکوکاری بتواند قوی‌تر از قبل عمل کند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: قدرت انقلاب اسلامی در محله‌ها است و باید با تعاملی که با بسیج بانوان ایجاد می‌شود بتوانیم در سه محور، نیاز‌سنجی، شناسایی و توزیع خدمات هسته‌های مقاومت بانوان در محله‌ها فعال شود تا خدمات با سرعت بالایی توزیع گردد.

معافی بیان داشت: بسیج جامعه زنان و کمیته امداد ظرفیت بسیار بالایی هستند که با شناخت بیشتر از هم و برقراری نشست‌های ماهانه در بخش‌های اشتغال ، فرهنگی و مشارکت می‌توانند خدمات بزرگی را رقم بزنند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار