معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به حمل و جابه‌جایی ۳.۲ میلیون تن کالا در سال جاری گفت: از این میزان کالا ۱۲ درصد آن معادل ۳۶۰ هزار تن کالای اساسی و محصولات کشاورزی بوده است.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ 07 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهدی شهابی صبح امروز در بررسی وضعیت حمل و نقل کالا در استان بوشهر شرکت‌های حمل بار دارای پروانه فعالیت در استان را ۱۶۰ شرکت برشمرد و اظهار داشت: ۳ هزار و ۳۰۰ راننده حرفه‌ای استان بوشهر حمل و بارگیری کالا بر عهده دارند.

وی از افزایش حمل و نقل کالا در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال جاری تاکنون ۳.۲ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در قالب ۲۰۵ هزار سفر جابه‌جا شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش یافته است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر عمده کالا‌های حمل شده استان شامل گندم و برنج، محصولات پتروشیمی و محموله پالایشگاه، سیمان و محصولات کشاورزی دانست و بیان کرد: ۵۰ درصد از محصولات یادشده محموله‌های ۱۶ درصد سیمان و مابقی محصولات کشاورزی و کالا‌های اساسی است.

وی ادامه داد: ۱۲ درصد محصولات حمل شده از استان بوشهر معادل ۳۶۰ هزار تن کالای اساسی و محصولات کشاورزی بوده است.

شهابی  از اجرا طرح شناسایی برخورد با متخلفین اضافه وزن خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای سال جاری با جدیت بیشتری این مهم در دستور کار قرار گرفته است و در راستای طرح تشدید برخورد با متخلفین حمل اضافه وزن، طی ۴ ماه سال جاری ۱۰۹ تخلف اضافه تناژ شناسایی و اعمال قانون شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار