مديرکل فرودگاه‌هاي خراسان‌رضوي تاکید کرد؛
مديرکل فرودگاه‌هاي استان خراسان‌رضوي بر عدم فروش بليت‌هاي سفر اربعين‌حسيني در داخل فرودگاه بين‌المللي شهيد‌ هاشمي‌نژاد مشهدمقدس تاکيد کرد.
کد خبر: ۱۱۲۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸ 13 August 2023

به گزارش تابناک رضوی، محمود امانی‌بنی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای پروازهای اربعین از هفته‌های گذشته در فرودگاه‌ها آغاز شده است، اظهار داشت: در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد علاوه بر هماهنگی پروازهای استانی به عتبات، هماهنگی برای پروازهای فرودگاه‌های مرزی از جمله اهواز، آبادان، کرمانشاه و ایلام انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه رویکرد امسال فرودگاه‌های استان در تقویت پروازهای اربعین، استفاده از ناوگان بزرگ‌تر با صندلی مسافری بیشتر است، افزود: درحال حاضر روزانه حدود ۲۴ پرواز رفت و برگشت مشهد- نجف در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد دایر است که این تعداد در ایام اربعین افزایش پیدا می‌کند.

امانی‌بنی ضمن بیان این مطلب که قیمت بلیت پرواز‌های رفت و برگشت مشهد به نجف و بغداد براساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری ۹.۵ میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: شهروندان و زائران توجه داشته باشند که در داخل فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس هیچ برنامه‌ای برای فروش بلیت سفر اربعین وجود ندارد و فروش بلیت صرفاً از طریق شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرتی انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی با تاکید براینکه پروازهای اعزام زوار اربعین حسینی از ۲۷ مرداد آغاز می شود، خاطرنشان کرد: تمام تلاش فرودگاه‌های استان خدمت رسانی شایسته به زائران اربعین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار