نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان برای ساخت بیمارستان شهر جدید مهستان برای دومین بار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه نشستی برگزار کرد.
کد خبر: ۱۱۲۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰ 16 August 2023

حدادی مجدد پیگیر ساخت بیمارستان مهستان شد

به گزارش «تابناک البرز» علی حدادی مجدد پیگیر حل مشکل ساخت بیمارستان شهر جدید مهستان شد، به این منظور با معاون رئیس جمهور  رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نشستی برگزار کرد و مقرر شد ظرف مدت یک هفته موضوع در کمیسیون ماده 23 برنامه و بودجه بررسی و تا عملیات عمرانی احداث بیمارستان انجام شود.

علی حدادی در خصوص مشکل بیمارستان شهر جدید مهستان و درخواست احداث بیمارستان در شهر مهستان چندبار با مخالفت کمیسیون ماده ۲۳ برنامه و بودجه همراه شده بود در دیدار امروز پیگیری مجدد جهت اینکه تا یک هفته آینده طرح موضوع در کمیسیون صورت پذیرید تا خبر خوش برای مردم عزیز شهر جدید مهستان را همراه داشته باشد .

لازم به ذکر است  با توجه به اینکه این مسئله دو بار در کمیسیون ماده ۲۳ در سازمان برنامه بودجه رد شده بود، ؛ پیرو جلسه پیشین با دکتر مخبر، معاون رئیس‌جمهور دیداری اخیر با دکتر منظور ترتیب داده شد و در نهایت در این دیدار قول مساعد از معاون رئیس جمهور گرفته شد و برای دومین  دیدار علی حدادی و دکتر منظور پیگیری و تسهیل آن سرعت بخشیده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار