کد خبر: ۱۱۲۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵ 17 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، مشارکت احزاب در روند سیاسی را موجب اعتلای کشور دانست و خواستار مشارکت گروه های سیاسی در انتخابات شد.

روح الله سلگی صبح پنجشنبه در جلسه هم اندیشی با دبیران احزاب اصلاح طلب مازندران، گفت: هدف غایی معاندان، تقابل با پایه‌های دینی، ملیت و یکپارچگی سرزمینی ماست و تحریم شب یلدا و تحریم پیراهن مشکی محرم یعنی تقابل با دین و ملیت و نشان می‌دهد دشمن با استقلال ما مشکل دارد نه صرفاً با انقلاب اسلامی که در این زمینه باید هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: کودتای آمریکا علیه مصدق به خاطر استقلال بود و آنها با هر جریان سیاسی وطن پرست واقعی چه مصدق و چه خمینی مشکل دارند.

این مسئول اضافه کرد: اصلاح طلب و اصولگرا باید بدانند در پیچ مهمی از تاریخ قرار داریم که کارآمدی و استقلال طلبی رمز غلبه ما در نبرد نرم با دشمن است، نبردی که علیه سرحدات و استحکامات فیزیک ایران و متافیزیک انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به نقش احزاب در اداره کشور، گفت: مشارکت احزاب در روند سیاسی کشور موجب اعتلای نقش آنان خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات مازندران، هم افزایی و تعامل گسترده با فعالان سیاسی واجتماعی را کارکرد مهم احزاب بیان کرد و افزود: تمامی احزاب و گروه‌های سیاسی باید برای پیشبرد آرمان‌های حقیقی انقلاب در صحنه حضور فعال داشته باشند.

دشمنان با هدف سلطه بر منابع انرژی خاورمیانه و تحت کنترل درآوردن ذخایر عظیم متعلق به کشورهای این منطقه در حال تنش آفرینی هستند و ایرانه بعنوان کانون این انرژی در معرض بیشترین فشارها قرار دارد.

وی با تاکید بر لزوم اتحاد تمامی احزاب و گروه‌های سیاسی حول مؤلفه‌های اثربخش امنیت ملی، گفت: دولت سیزدهم از ظرفیت احزاب و گروه‌های سیاسی در مسیر پیشتازی عرصه حکمرانی کشور استفاده می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با تاکید بر قابلیت اثرگذار قانون اساسی کشورمان یادآور شد: تکثر سلایق سیاسی نباید به روند حرکت کشور در عرصه بالندگی و پیشتازانه آسیب وارد کند.

وی انتخابات را یکی از عرصه‌های تبلور اراده احزاب و گروه‌های سیاسی در چارچوب قانون اساسی عنوان و تصریح کرد: انتخابات عرصه رقابت دیدگاه‌ها واندیشه فعالان سیاسی است و نباید به صحنه مجادله و آسیب بنیادین تبدیل شود.

این مسئول استانی با بیان اینکه شرایط فعالیت سیاسی برابر و رقابتی برای همه احزاب و گروه‌های قانونی مهیاست، خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم در تعامل سازنده با تمامی گروه‌های سیاسی کشور فضای باز و تعاملی را در عرصه حکمرانی فراهم کرده است.

وی افزود: هیچ مانعی بر سر راه فعالیت قانونی احزاب و جریانات سیاسی در کشور وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار