کد خبر: ۱۱۲۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷ 22 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، «روابط‌عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل» اعلام کرد:
روز گذشته با حضور اعضای هیات‌رییسه اتاق اصناف، روسای اماکن نیروی انتظامی شهرستان، تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف، روسای اتحادیه‌های قنادان، هتل‌رستوران، قصابان و نمایندگان اداره بهداشت و دامپزشکی جلسه‌ای به میزبانی اتاق اصناف شهرستان بابل درخصوص اهمیت رعایت اصول  بهداشتی و تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی برگزار شد.
در این جلسه مقرر شد تا گشت‌های مشترک بازرسی‌ به‌منظور بررسی وضعیت بهداشتی واحدهای خدماتی‌غذایی صورت گیرد.
 همچنین اعضای جلسه درخصوص تشدید بازرسی‌ها و اهمیت رعایت موارد بهداشتی در رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها، فست‌فودها، کافه‌ها و قنادی‌ها اتفاق نظر داشتند.
رضا صادقی «رییس اتاق اصناف شهرستان بابل و عضو پارلمان اصناف کشور» با اشاره به اهمیت موضوع رعایت بهداشت واحدهای صنفی، خاطرنشان کرد: به‌زودی با تمهیدات بعمل آمده، تشدید نظارت و برخورد جدی و قانونی با متخلفین بهداشتی در واحدهای صنفی خواهیم داشت.
رییس اتاق اصناف شهرستان بابل همچنین خاطرنشان کرد: در صورت اثبات موضوع تخلف واحد صنفی، در مسیر دفاع از حقوق عامه، موضوع برخورد قانونی با متخلفان بهداشتی با حمایت ویژه دادستان محترم شهرستان بابل، اماکن عمومی و هماهنگی دستگاه‌های مربوطه، صورت خواهد گرفت.
صادقی با بیان اینکه برای ما سلامت مردم و شهروندان در الویت بوده و از آنجایی که عدم رعایت اصول بهداشتی در واحدهای صنفی به نوعی بازی با جان و سلامت مردم و جامعه بوده، افزود: این قبیل تخلفات خط قرمز ما می‌باشد و در برخورد با متخلفان، هیج‌گونه تبعیضی فی‌مابین یک واحد صنفی برند و بزرگ شهرستان با یک واحد کوچک حتی در حاشیه شهر برای ما وجود نخواهد داشت.


 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار