استاندار مرکزی، از آغاز بهره‌برداری از ۲۲ طرح عمرانی و اقتصادی هفته دولت شهرستان محلات خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاری این طرح‌ها ۴۸۱ میلیارد ریال است.
کد خبر: ۱۱۲۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲ 31 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،مخلص الائمه  عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های شهرستان محلات افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، زمینه اشتغال ۹۱ نفر در شهرستان محلات ایجاد شده است.

وی بیان کرد: از مجموع طرح‌های هفته دولت شهرستان محلات، ۲۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۴۶۱ میلیارد ریال در حوزه عمرانی و یک طرح با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در حوزه اقتصادی است.

استاندار مرکزی ادامه داد: این استان رتبه نخست بهره‌مندی خانوارها از نعمت گاز طبیعی را با ۹۹ و هشت دهم درصد به خود اختصاص داده‌ است.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: شهرک‌ها و نواحی استان مرکزی نیز ۱۰۰ درصد تحت پوشش شبکه گاز هستند و افزایش ظرفیت‌ها در این بخش در دولت سیزدهم مشهود است که موجب توسعه صنعتی در برخی شهرستان‌ها شده است.

وی گفت: شیوه کار در دولت سیزدهم از پشت میزنشینی به حضور در بین مردم تغییر کرده است.

استاندار مرکزی اضافه کرد: مشکلات موجود به یک روز و یک ساله به وجود نیامده، بلکه حاصل سال‌ها بی‌تدبیری است و با وجود اینکه دولت مردمی، مسئول ایجاد این مشکلات نیست اما خود را مسئول رفع آنها می‌داند.

مخلص‌الائمه بیان کرد: ۱۰ها طرح برای نخستین بار در طول تاریخ استان مرکزی اکنون به صورت شبانه‌روزی در استان مرکزی در حال انجام است و با اقدامات انجام شده این طرح‌ها از زمان‌بندی جلوتر است و برخی طرح‌ها که سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، زمینه بهره‌برداری از آنها در سال جاری فراهم شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: سطح مطالبات مردم بهتر و بالاتر رفته و مطالبات مردم به روز شده‌است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار