نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تحول در حوزه برق‌رسانی به استان البرز در دولت سیزدهم بی‌نظیر است. کمتر از یک ماه پیش پست ۴۰۰ کیلوولت باغستان افتتاح شد و همچنین مقرر شد ۲ پست ۴۰۰ کیلوولت دیگر نیز در شهر کمالشهر و شهرستان اشتهارد ایجاد شود.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲ 04 September 2023

دو پست ۴۰۰ کیلوولت در کمالشهر و اشتهارد مصوب شد

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی عبداللهی در حاشیه بهره‌برداری از پست ۶۳.۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی اشتهارد ضمن گرامیداشت هفته دولت و تسلیت اربعین حسینی، به سفر وزیر نیرو به استان اشاره کرد و افزود: در این سفر ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پیشبرد اهداف وزارت نیرو در استان مصوب شد تا در این حوزه با تدابیر و تصمیماتی که اتخاذ شد تا سال ۱۴۳۰ تمامی نیازها تامین شده است.

وی ادامه داد: کمتر از یک ماه پیش پست ۴۰۰ کیلوولت باغستان افتتاح شد و همچنین مقرر شد ۲ پست ۴۰۰ کیلوولت دیگر نیز در شهر کمالشهر و شهرستان اشتهارد ایجاد شود.

عبداللهی گفت: همچنین پست ۲۳۰ کیلوولت نیز برای شهرستان نظرآباد مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: اکنون نیز پست ۶۳ کیلوولت شهرک کوثر و به‌زودی پست ۶۳ کیلوولت امید البرز افتتاح می‌شود.

استاندار البرز افزود: این اقدامات و برنامه‌ها، امید و پویایی را در البرز تقویت می‌کنند.

عبداللهی گفت: ما خدمتگزار مردم هستیم و با اتحاد، انسجام و همبستگی حاکم، درصدد ایجاد تحول و کسب رضایت‌مندی مردم خواهیم بود.

آغاز عملیات اجرایی نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی اشتهارد با ظرفیت توسعه ۱۰ مگاوات، افتتاح پروژه روکش آسفالت باند شمالی و جنوبی محور ماهدشت به اشتهارد، مجتمع خدماتی‌، رفاهی الماس البرز در این محور که طول این پروژه ۲۵ کیلومتر است و با اعتباری حدود ۵۱۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت، افتتاح سالن ورزشی در روستای مرادتپه، بهره‌برداری از فاز توسعه واحد صنعتی تولید کننده انواع روانکارها و گریس‌های صنعتی با ظرفیت تولید ۱۸ هزار تن در سال و یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار همراه با اشتغالزایی برای ۶۰ نفر از جمله پروژه‌های افتتاح شده در شهرستان اشتهارد توسط استاندار البرز بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار