رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به مشارکت شهرداری در اجرای پروژه فیبر نوری اشاره کرد و گفت: قول تکمیل این پروژه در ۲۷ اردیبهشت ماه سال آینده داده شده تا شهروندان از اینترنت پرسرعت و پایدار بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۱۱۲۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ 12 September 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، مجید ناصحی مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورا، به کلنگ‌زنی پروژه فیبرنوری شهر زنجان در هفته دولت اشاره و اظهار کرد: به نظر در مورد این پروژه اطلاع‌رسانی انجام نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به ضرورت کنده‌کاری ۳۳۰ کیلومتری در سطح شهر برای اجرای پروژه فیبر نوری اشاره و تصریح کرد: اجرای این پروژه از زیرساخت‌های لازم برای هوشمند شدن و توسعه شهر است که با همکاری یکی از اپراتور‌ها در حال اجرا است.

وی به مشارکت شهرداری در اجرای پروژه فیبر نوری اشاره کرد و گفت: مشارکت شهرداری در این پروژه درآمد ۵ درصدی و پایدار است که قابل توجه است.

ناصحی‌مقدم ادامه داد: قول تکمیل این پروژه در ۲۷ اردیبهشت ماه سال آینده داده شده تا شهروندان از اینترنت پرسرعت و پایدار بهره‌مند شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به کلنگ‌زنی چهار بازارچه محلی و انعقاد قرار داد با پیمانکار اشاره کرد و افزود: این بازارچه‌ها نقش تنظیم‌گری در بازار میوه و تره‌بار و پروتئین ایفا خواهد کرد.

وی با اشاره به تحویل ون‌های خریداری شده به شهرداری افزود: با تزریق این خودرو‌ها و مینی‌بوس‌ها و همچنین تکمیل طرح مطالعاتی و ابلاغ آن به شبکه حمل و نقل، این حوزه ساماندهی خواهد شد.

کمک ۳۰۰ میلیون تومانی شهرداری زنجان به برنامه‌های فرهنگی روز‌های آخر صفر و همچنین ایام ربیع از جمله مصوبات جلسه شورای شهر زنجان بود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار