مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به پوشش 53 درصدی جمعیت استان در بیمه تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی استان 204 هزار نفر بیمه شده اصلی و 51 هزار نفر مستمری بگیر دارد.
کد خبر: ۱۱۲۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰ 28 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، محمود عزیزخانی، مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان در جلسه شورای اداری خاص که با حضور معاون قضایی کار و تامین اجتماعی دیوان عدالت اداری برگزار شد، به پوشش ۵۳ درصدی جمعیت استان در بیمه تامین اجتماعی اشاره و اظهار کرد: تامین اجتماعی استان ۲۰۴ هزار نفر بیمه شده اصلی و ۵۱ هزار نفر مستمری بگیر دارد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان به وجود درگاه‌های ارتباطی متعدد تامین اجتماعی با مردم اشاره و تصریح کرد: این سازمان ۱۲ درگاه ارتباطی با مردم دارد و به حق به عنوان دستگاه برتر در برقراری ارتباط با مردم انتخاب شده است.
وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد که حدود ۶۰۰ پرونده به صورت سالانه از تامین اجتماعی در دیوان عدالت اداری مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، افزود: پرونده‌های مطرح شده در دیوان در واقع خروجی پرونده‌ها از شورای حل اختلاف، هیئات بدوی و تجدید نظر هستند که بر اساس دو شاخصه رسیدگی به سوابق و عناوین شغلی ورود می‌کنند.
عزیزخانی با تاکید بر وجود تعامل مطلوب بین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی در استان افزود: ریشه بسیاری از مشکلات موجود نتیجه عدم تفویض اختیار مناسب به مدیران استانی است و استان‌ها برای کوچک‌ترین تصمیم‌گیری از جمله عناوین شغلی با توجه به ضوابط موجود گیر می‌کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اینکه مسائل و مشکلات موجود در استان‌ها با هم متفاوت است، ادامه داد: این در حالی است که دستورالعمل‌های موجود برای حل این مشکلات یکسان ابلاغ می‌شود از این رو دست مدیران در حل فصل معضلات بسته است..

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار