فرماندار نظرآباد از افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲ 09 October 2023

به گزارش «تابناک البرز» حسین بغدادی، فرماندار نظرآباد گفت: صبح روز گذشته، آئین افتتاحیه دبیرستان ۱۲کلاسه خیرساز گلستانیان در مسکن مهر باحضور فرماندار نظرآباد، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان البرز و جمعی از روسای ادارات و خیرین نیک اندیش برگزار شد.

فرماندار نظرآباد ضمن گرامیداشت عملیات طوفان الاقصی، افزود: این امر بیانگر تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی حق علیه باطل است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: افزایش سرانه‌های نظرآباد به ویژه در حوزه آموزشی و افتتاح پی در پی مدارس حاصل همت جمعی تمام خادمان مردم در شهرستان و استان و درخشش حضور ارزشمند خیرین نیک اندیشی است که دست در دست یکدیگر جهت فراهم نمودن موقعیت هرچه مناسب تر تعلیم و تربیت برای آینده سازان ایران اسلامی گام برمی‌دارند.

وی در ادامه با قدردانی از تمام دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت، عنوان نمود: باتوجه به برخی محرومیت و کمبودها طی سال‌های گذشته در منطقه مسکن مهر، به حمدالله اخیرا خدمات مناسبی از جمله زمین چمن، کتابخانه، داروخانه، مدرسه، مرکز درمانی و... برای اهالی شریف این منطقه پیش بینی شده است که یکی پس از دیگری در شرف افتتاح و بهره برداری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار