مدتی ازشروع ماه مهروآغازمدارس می گذردومتاسفانه شاهدآن هستیم که دانش آموزان صالح آبادی حتی ازداشتن گذرگاهی امن وتحریف شده جهت ورودوخروج مدرسه محروم هستند.
کد خبر: ۱۱۳۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴ 11 October 2023

به گزارش خبرنگارتابناک رضوی ازصالح آباد، مدتی است ازشروع ماه مهروآغازمدارس می گذرد ومتاسفانه شاهدآن هستیم که دانش آموزان صالح آبادی حتی ازداشتن گذرگاهی امن وتحریف شده جهت ورودوخروج مدرسه محروم هستند.

خط کشی وتابلوهایی که حق قانونی دانش آموزان برای عبوری امن وهمچنین هشداربرای رانندگان است ازضروریات یک جامعه ایمن است.

آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی درمدارس یکی از ارزشمندترین کارهای است که آموزش وپرورش باهمکاری پلیس راهنمایی و رانندگی برای ترویج فرهنگ رانندگی صحیح وکاهش میزان تلفات جاده ای وآشنایی بیشتردانش آموزان با قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی سالهاست که درمدارس اجرامی شودکه با آموزش لازم در زمینه های مختلف می توان شاهد ارتقای سطح رانندگی و کاهش میزان مرگ و میر در خیابان ها و جاده های کشور باشیم.

باتوجه به آموزش هایی که در مدارس جهت عبورازمحل خط کشی عابران پیاده و تابلوهای هشدار دهنده صورت می گیردنبودتابلویاکمبود آن وعدم خط کشی جلومدارس باعث تضاد در آموزش و واقعیت ها خواهدشد.

یکی ازچالش های موجود در سطح شهرستان صالح آبادکه به باعث گلایه خانواده های صالح آبادی هم شده است بحث نبودویاکمبود تابلوعلایم هشدار دهنده وعدم خط کشی جلومدارس این شهر است که همین نکته به عنوان خطری بزرگ برای دانش آموزان بالاخص نوگلان دبستانی محسوب می شود که جاداردمسئولین امرهرچه سریعترنسبت به خط کشی ونصب علائم هشدار اقدام نمایند.

خبرنگار/فتح الله برومندزاده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار