راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی، با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ 13 October 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از خبرگزاری فارس، صبح امروز مردم انقلابی و ولایتمدار قزوین همگام با سراسر کشور و پرشور تر از همیشه در راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس، حضور پیدا کردند.

این راهپیمایی باشکوه از ساعت ۱٠:۳٠ امروز در میدان میرعماد آغاز و تا مسجد النبی(ص) که میعادگاه نماز جمعه قزوین است، ادامه یافت.

مردم غیور و همیشه در صحنه دیار مینودری، با ابراز انزجار از کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین به دست سفاکان رژیم صهیونیستی، برخورد سریع و صریح نهادهای بین‌المللی را با این خون‌خواری‌ها و ظلم‌ها خواستار شدند.

راهپیمایان امروز با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر رژیم کودک‌کش»، «مرگ بر استکبار جهانی»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» نفرت و انزجار خود را از از رژیم منحوس، نسل‌کش، منفور و کودک‌کش صهیونیستی و حامیان آن اعلام کرده و با حمل انواع دست‌نوشته و پارچه نوشته و ... حمایت شان را از مردم بی‌دفاع فلسطین نشان دادند.

حضور یکپارچه مردم قزوین با بیان شعارهای مختلف نشان داد که ملت ما در اقصی نقاط ایران اسلامی همچنان با همبستگی، اتحاد و برابری در کنار مسلمانان جهان به پا می‌ایستند و در حمایت از ملل مظلوم و ستم‌دیده گام برمی‌دارند.

امروز نوجوانان و جوانان، ورزشکاران، هنرمندان و چهره‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان قزوین در این راهپیمایی حضور پررنگی داشتند و نشان دادند در مسیر حمایت از مظلومان فلسطین ثابت قدم هستند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار